Madman Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Hei. Har litt problemer med hastighet på bredbånd. Pc'n sender flere pakker enn den mottar, er det normalt?? Virker som det er noe som stjeler båndbredde. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Er hvertfall slik det er her også. 7 mill sendt, 5 mottatt i løpet av 24,5 time®. Lenke til kommentar
diss Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 sorry for min uvitenhet, men hvordan ser du hvor mange pakker pcen din sender og mottar? jeg har selv en følelse over at noe er galt med mitt bredbånd (2/0,7 fra nextgentel). Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 sorry for min uvitenhet, men hvordan ser du hvor mange pakker pcen din sender og mottar? jeg har selv en følelse over at noe er galt med mitt bredbånd (2/0,7 fra nextgentel). kontrollpanel-nettverks tilkoblinger- høyreklikk på tilkoblingen og velg status Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Pakketap forekommer, og da må det sendes flere pakker. Er sånn jeg har lært det iafall. Correct me if im wrong Edit : Og da kan det vel være noe galt med inetkoblingen. Kan også være at du må justere litt forskjellige ting. Sjekk denne linken. Skal stå en tutorial der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå