Peroy Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Enda en av Samsungs billige Bada-telefoner sikter mot toppen av billigmarkedet, men den når likevel ikke helt opp. Test: Samsung Wave 723 Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Denne mobilen lagger i menyen. touch skjermen fungerer ikke noe godt. og kies... Hvis man ikke har råd til iPhone, kjøp heller Android Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Etter alt jeg har prøvd og sett, minner Bada OS meg mer og mer om Android OS. Sannsyneligvis kan den ikke hamle opp med LG Optimus One...! Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Denne mobilen lagger i menyen. touch skjermen fungerer ikke noe godt. og kies... Hvis man ikke har råd til iPhone, kjøp heller Android Omg, fanboy alert! Spar oss slike teite innlegg, du kan fortsatt følge saueflokken i umulighetenes land og velge Apple uten å rakke ned på noe bedre. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Denne mobilen lagger i menyen. touch skjermen fungerer ikke noe godt. og kies... Hvis man ikke har råd til iPhone, kjøp heller Android Omg, fanboy alert! Spar oss slike teite innlegg, du kan fortsatt følge saueflokken i umulighetenes land og velge Apple uten å rakke ned på noe bedre. forklar, ha som gjør meg til en fanboy. du er en, det kan jeg se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg