Ohny Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Har en Volvo S40 2004 (nye face lift). I lengden er det kjedelig med CD (selv om det er cd-skifter). Løsningen med FM-sender duger ikke rett og slett. Fins det andre muligheter til hvordan jeg kan få koblet min MP3 spiller til anlegget? AUX eller noe slik? Noe jeg kan fikse selv, eller må bilen inn til service? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Sjekk med Volvo hva som er mulig på det anlegget du har i bilen. AUX/iPOD/USB/SD-mulighet var ikke vanlig i 2004, så kanskje du må bytte spiller. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Du har ganske sikkert mulighet til å fjerne cdskifteren, og få en overgang til aux der i steden. Ta kontakt med transmedia her inne, hvis det finnes en slik overgang, så vet/har han det du trenger Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Du har ganske sikkert mulighet til å fjerne cdskifteren, og få en overgang til aux der i steden. Ta kontakt med transmedia her inne, hvis det finnes en slik overgang, så vet/har han det du trenger transmedia er navnet på brukeren? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Du har ganske sikkert mulighet til å fjerne cdskifteren, og få en overgang til aux der i steden. Ta kontakt med transmedia her inne, hvis det finnes en slik overgang, så vet/har han det du trenger transmedia er navnet på brukeren? Bruker her inne ja, https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=90980 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå