eia_ Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg sliter med å brenne audio cd fra mp3 filer. Jeg har prøft både nero og acoustica mp3 cd burner. Men da klikker d. Jeg bruker packard bell cder, men det er vel neppe d som er problemet?? Hva kan problemet være??? Jeg reiser på mandag og bare MÅ ha me cden Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Kanskje du kan prøve igjen og si oss hvilken feilmelding det er du får? Kanskje du kan teste flere brenneprogrammer goså? F. eks Easy CD & DVD creator? Lenke til kommentar
eia_ Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Brenningen stopper bare opp på ca 6 % fullført. Klokken går men den buffer ikke. Det ser heller ikke ut som om d blir brent noe på cden. Det gikk problemfritt når jeg skulle brenne vcd, men d går altså ikke med audio. Lenke til kommentar
eia_ Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Etter en times "brenning" så fikk jeg dene feilmeldingen: The CD drive has an invalid SCSi setting (error 4000). We suggest you reboot and try again. Hva må jeg gjøre ??? Lenke til kommentar
eia_ Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Ingen som vet hva som er galt????? Beklager maset, men jeg MÅ ha den klar til mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå