nft Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Elkjøp har denne nå til kr. 1495,-. Jeg skal en tur til USA, og der kan jeg få tak i den enda billigere. Kan noen anbefale denne? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Personlig synes jeg denne ikke er verdt noen verdens ting, men nå er jeg bortskjemt med Samsung Galaxy Tab da... Men klart, får vel ingen andre nettbrett i nærheten av denne prisen, så kan jo vurderes hvis du ikke har tenkt å legge altfor mye penger i saken. Lenke til kommentar
nft Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Personlig synes jeg denne ikke er verdt noen verdens ting, men nå er jeg bortskjemt med Samsung Galaxy Tab da... Men klart, får vel ingen andre nettbrett i nærheten av denne prisen, så kan jo vurderes hvis du ikke har tenkt å legge altfor mye penger i saken. Kunne du utdype hva som er galt med dette nettbrettet? Hvis det er dårlig, kommer jeg ikke til å kjøpe det selv om det er billig. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Synes ikke skjermen er noe god, verken bilde/kontrast/oppløsning, og heller ikke noe god å trykke på - lite responsiv. Videre opplevde jeg at den ofte brøt forbindelsen med det trådløse nettet. Løsningen var da å slå av/på wifi og så koble til på nytt. Tungvint. Personlig liker jeg heller ikke designet, men det er kanskje mer en smakssak. Ikke finnes det noe særlig tilbehør til den heller. Alt du kan gjøre på denne, kan du gjøre 100x bedre på f.eks. Samsung Galaxy Tab, i tillegg til at du da også får enda mange flere muligheter. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Virker da ikke så ille til den prisen... Elkjøp kjører jo godt tilbud på Samsung Galaxy Tab i helgen også da.. http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobil-uten-abonnement/P1000TABWHITE/samsung-p1000-galaxy-tab Lenke til kommentar
nft Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Synes ikke skjermen er noe god, verken bilde/kontrast/oppløsning, og heller ikke noe god å trykke på - lite responsiv. Videre opplevde jeg at den ofte brøt forbindelsen med det trådløse nettet. Løsningen var da å slå av/på wifi og så koble til på nytt. Tungvint. Personlig liker jeg heller ikke designet, men det er kanskje mer en smakssak. Ikke finnes det noe særlig tilbehør til den heller. Alt du kan gjøre på denne, kan du gjøre 100x bedre på f.eks. Samsung Galaxy Tab, i tillegg til at du da også får enda mange flere muligheter. Takk for informasjonen. Med slike mindre bra egenskaper tror jeg ikke det er noe å satse på. Ser at Galaxy Tab er på tilbud hos Elkjøp, så da blir det vel den, tenker jeg. Lenke til kommentar
nft Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Virker da ikke så ille til den prisen... Elkjøp kjører jo godt tilbud på Samsung Galaxy Tab i helgen også da.. http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobil-uten-abonnement/P1000TABWHITE/samsung-p1000-galaxy-tab Takk for tipset. Jeg er usikker på om jeg skal kjøpe denne eller den nye Galaxy Tab 8.9. Er det vanlig sim-kort i Galaxy 7"? Nå har jeg bestemt meg. Det blir Galaxy 7", for den får jeg kjøpt i USA på spesialtilbud for under 1000 kr, nærmere bestemt US $ 149,99. Den må riktignok låses opp, men jeg har funnet en app for det. Endret 21. mai 2011 av nft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå