fsx v1.1 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Hei jeg skal i noen bunkere i mo i rana den 17 mai. jeg vil ta noen bilder fra bunkerene og poste på forumet bildet kommer 17 mai Endret 12. mai 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 For dere som liker bunkere, tyks fort så ta en titt her http://www.kystfort.com/forum/index.php Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Tøft! Har selv vært noen turer i Normandie blant annet, til og med i Bardufoss og sett på på tyske bunkere. Er det mange bunkere i Mo i Rana, vet du om noen andre "bunkers steder" ? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Ja finnes noen i sør men mest i nord norge. Her i mo i rana er det et par bunkere på radius på 100km Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Bunkere og gamle forsvarsverk har alltid interessert meg. Dessverre finnes det lite av dette her på Østlandet, så får vel prøve å ta en tur langs kysten iløpet av sommeren. Bunkerne du skal ta bilder av, er de åpne for allmennheten? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) De fleste er åpne. Kommer til og bli bunkerjakt i 2 måneder fra juni så da drar vi helt opp til finnmark. Vis du mener at bunkerene er åpen for alle folk så sier jeg, Ja noen. Den i mo i rana tror jeg har hørt at den er låst fra innsiden men kan prøve og komme meg inn med noen folk vis noen blir med? Den døra i bunkeren i mo i rana er låst fra innsiden men full av rust. jeg vil gå i bunkeren kanskje i dag eller i morgen men jeg går ikke helt inn for når jeg er en persjon der så blir fantasien slipt løst og da kan man tenke seg selv hvor redd man er når man er inni dem! (Mener det!. derfor har jeg med et par personer, vis det skule gå gall. steinras) Foreløbig så blir det bare meg som er der og vil ikke gå inn i bunkeren, får kramper bare jeg står utenfor og se inn . 18 mai drar jeg hjem. Vis dere går inn i en bunker så kommer rådene fra meg 1. Prøv og ikke bråk/brøle i bunkeren (Maby steinrass, eller skremmer de bak deg) 2. Ta med tau, lommelykt (Tau er for vis du må klatre litt, Men tviler på det så du kan droppe tau 3. ta med mat til meg, ta med filmen "Død snø", ta med bærbar Pc, sett deg i bunkeren og se filmen (Lover deg at du løper fort ut ) Glem 3 Bare tuller XD Endret 15. mai 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå