sirk800 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Ja det går dårlig med world of warcraft acconten min den er stegt for ingen grunn har ikke gjort en drit. dette sto på eposten Greetings! It has come to our attention that you are trying to sell your personal World of Warcraft account(s). As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement. If this proves to be true, your account can and will be disabled. It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees. If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership. hva skal eg gjøre har prøvd og visse at det er meg men ingen respons Endret 12. mai 2011 av sirk800 Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Sjekk hvem e-posten kommer fra. Hvordan har du bevist at du er rettmessig eier av kontoen? Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Sjekk hvem e-posten kommer fra. Hvordan har du bevist at du er rettmessig eier av kontoen? det er en link der og som fører til en battle.net. der skulle vi skive epost og navn og hemelig spørsmål Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Høres ut som scam, sikker på at det ikke står www.battle.net.xz.th eller noe ? Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 står bare battle.net Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Ikke gjør noe som står i e-posten. Vent 1-2 uker. Funker kontoen enda? Hvis ja: Da er dette et scam forsøk Hvis nei: Kontakt blizzard via. battle.net Jeg sletter all mail som kommer fra "Blizzard", fordi det er 99% scam. Endret 12. mai 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 kontoen fuker ikke Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Da kontakter du Blizzard via nettet. Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 finner ikke orginal cd keyen trenger den er det en anner måte? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 bilde av kredittkort til den som betaler kontoen, samt en beskjed om at du ikke finner keyen. At du ikke har orden på CD-keyen din er dog svært dårlig. Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) bilde av kredittkort til den som betaler kontoen, samt en beskjed om at du ikke finner keyen. At du ikke har orden på CD-keyen din er dog svært dårlig. funker burnig crusade cd-keyen? Endret 12. mai 2011 av sirk800 Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 "If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership." = SCAM! Verifisering av ownership eller ikke ville ikke hatt noe å si i forhold til om du har brutt EULA/TOS. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ang. nettsiden til Blizzard. Skriv alltid adressen selv i adressefeltet. www.battle.net Aldri følg lenken fra en e-post. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Det er scam! Siden je gfikk også meldingen uten at jeg spiller wow Ang. nettsiden til Blizzard. Skriv alltid adressen selv i adressefeltet. www.battle.net Aldri følg lenken fra en e-post. True, ikke sikkert adressen i eposten virkelig er battle.net Kan hende at idet du trykker der, blir det lastet ned noe virus uten at du vet det Endret 12. mai 2011 av GhostViruz141 Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Sjekk hvem e-posten kommer fra. Hvordan har du bevist at du er rettmessig eier av kontoen? det er en link der og som fører til en battle.net. der skulle vi skive epost og navn og hemelig spørsmål Spurte hvor e-posten kom fra. Ikke innholdet. Dessuten skrevd u tidligere "hva skal eg gjøre har prøvd og visse at det er meg men ingen respons", hvordan måte har du bevist at du er faktisk rettmessig eier? "If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership." = SCAM! Verifisering av ownership eller ikke ville ikke hatt noe å si i forhold til om du har brutt EULA/TOS. Om e-postadressen er legit, og at de har noe som gjør at de er i tvil om han faktisk er rettmessig eier av kontoen, kan de godt kreve dokumentasjon på det. Eksempler på dette er bilde av bankkortet som det trekkes fra, CD-key, og lignende. Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 har kontaktet dem. kontoen er tilbake Lenke til kommentar
Kognito0 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 har kontaktet dem. kontoen er tilbake Godt å høre. Selv sendte jeg bare et bilde av megselv og passet mitt til dem, så fikk jeg den tilbake. Etter det lærte jeg at du er VELDIG sikker om du bruker authenticator, anbefaler alle å bruke det. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Blizzard sier gjentatte ganger at de ALDRI vil spørre om passord og account-name, så jeg lurer på hvorfor folk ikke får med seg dette ... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Blizzard sier gjentatte ganger at de ALDRI vil spørre om passord og account-name, så jeg lurer på hvorfor folk ikke får med seg dette ... Passet tror jeg han mente norsk pass (eller et annet), ikke passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå