Santar Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Oppdateringen til 3ds som egentlig skulle komem i mai er nå utsatt til 6 juni i Usa. Europeisk dato vites ikke, Japan har fått 7 juni som ny dato så anntar vi får rundt samme tid. Dette er jo "tilfeldigvis" samme dagen som Nintendos E3 pressekonferanse, mon tro om det har noe med Cafe å gjøre. Så typisk! Er spent på denne oppdateringen så fryktelig irriterende dette. Så lei av at ting i spillverdenen utsettes nå! Endret 12. mai 2011 av Santar Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Dette er veldig typisk Nintendo. Overrasket meg ikke i det hele tatt. De har gjort 3DS mindre attraktivt og de lurer på hva de gjør galt? Det var ingen bombe at 3DS hadde en skuffende lansering enn DS eller Wii. I USA får de oppdateringen 6. juni. Tror vi kan forvente det rundt samme tid også. Endret 12. mai 2011 av Ky_kun Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ser absolutt fram til denne oppdateringen jeg også. Eneste som jeg irriterer meg litt over er at Nintendo har nylig gått ut og sagt at de "kan" bricke 3DS konsollen din hvis den har vært i kontakt med flashcarts. Får håpe lovene i Norge forhindrer nettopp dette, men man kan ikke se bort i fra at Nintendo får lov til dette i enkelte land med ett noe løsere regelverk. Må man oppdatere for å kunne spille nye spill som kommer ut? Tenker da hovedsaklig på Oot. Har aldri gledet meg så mye til Juni måned som i år, det skjer jo så utrolig mye spennende da! Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 I Norge tror jeg ikke Nintendo har rett til å bricke 3DS din da det de ikke har opplyst noe om dette i manuellen eller andre steder. Det har vært rykter om at på 3DS boksen står det "will make your device unplayable", men etter det jeg har lest min min egen eske står det "may make your device unplayable". Dette er akkurat det som står på Wii boksen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå