hernil Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Har det falt deg inn at alle ikke nødvendigvis har samme behov som deg? Dessuten kan webapplikasjoner godt kjøre uten nett bare de benytter seg av offline lagring. Chrome OS er en helt ny måte å tenke på for folk flest og en spennende vei. Om det slår an vil bare tiden vise Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hadde du virkelig LEST mitt debattinnlegg, hernil, hadde du sett at det står klart og tydelig at Chromebooks suger i mine øyne, og at det er i henhold til mitt bruk totalt udugelig. At det finnes andre behov er jeg svært klar over, og jeg konkluderer ikke i forhold til andres behov, men igjen, til mitt behov er dette ikke dugende, og i mine øyne en flopp. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Nuvel. Leser man innlegget ditt kommer det ikke akkurat så tydelig frem at det er "i dine øyne" du mener Chromebook suger. Men det er selvfølgelig opp til deg å gjøre deg en mening Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg synes det kom veldig klart frem at spiffers skrev sine egne meninger om hans egen bruk av produktet. F.eks Keynote er det aller beste presentasjonsprogrammet som finnes. Ferdig. Ingen videre diskusjon. Slik er det i alle fall for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå