Gå til innhold

Mandig/maskulin hårspenne?


Anbefalte innlegg

Snodig spørsmål sikkert, men jeg er på utkikk etter en hårspenne som ikke skriker "gaaay". Jeg har langt krøllete hår og er veldig tynn og feminin, men er ikke gay. Selv om mange tror det :p

Jeg vet at dersom man har skjegg så slipper man unna med såsi alt, f.eks musefletter og hårspenner. Men jeg har ikke nok skjegg enda til at jeg kan begynne å la det gro. Ser nærmest ut som om jeg har hatt skjegg, men har mistet deler av det :p

 

Så, hårspenne som er maskulin? Eller annen løsning? Har tenkt på afrokam, spisepinner osv, men jeg må ha noe som har litt hold i seg. Har tenkt på eventuelt lær-reimer med diverse beads og sånt. Isåfall må jeg kanskje lage det selv.

Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Hårstrikk? Brukte dette mye når jeg hadde langt hår (og skjegg, vel og merke), og det fungerte fint.

 

Du har ikke dreads? Hvis du ønsker å ha noe så mandig som mulig vil det vel si å gå for noe anonymt som ikke tiltrekker seg oppmerksomhet. Tror lær-reimer med smykkesteiner vil gjøre akkurat det motsatte.

Både afrokam og spisepinner er tullete om du ønsker å fremstå seriøs og/eller maskulin/mindre feminin, iallefall i mine øyne.

Lenke til kommentar

Har ikke dreads nei, bare lokkete, stort langt hår. Bruker hårstrikk til vanlig, men da blir det bare vanlig kjedelig hestehale. Liker å sette opp håret, nesten i en slags flokete ball. Hårstrikk gjør at denne ballen blir for hard og tettpakket. Jeg vil at det skal være litt luftig på en måte. Smykkesteiner vil sannsynligvis trekke oppmerksomhet, men det er greit, så lenge det ikke er for femi. Vil fremstå seriøs, samtidig som at jeg vil fremstå som medmenneskelig. Klesstilen min er veldig retro også egentlig, med slengbukser osv. Men jeg er som sagt jævla tynn, så mange tror sikkert at jeg er en tjej, med mindre dem faktisk ser litt nærmere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...