Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Jeg vil ha igjen den gamle logoen. Nå!!!!!! www.netcom.no Edit: hvis noen fra telenor mobil leser dette, kan dere ta kontakt og gi meg et tilbud? Vi er 6 personer i familien og ønsker fri familie. Årsforbruketligger på ca kr 15000. Endret 12. mai 2011 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Du mener at lik ringepris på FlexiTalk/Fastprisabonnementene i hele Norden (Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island og Færøyene) ikke er nok for å få deg til å bli? Men ja, ny farge og felles logo for hele konsernet. Var sikkert en lur tanke der og da, men å gå vekk fra hodene, da? :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Vi snakker ikke om penger her. Vi snakker om en fucking, smakløs juletrekule, av billigste sort, made in China. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Kan ikke si jeg bryr meg, men huhei så stygg logo Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 mia_tuk: God karakteristikk. Helt enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Som en ren hevnaksjon vurderer jeg å publisere hvordan noen av kundene deres kan ringe gratis. Edit: Klokka 09:16 er hjemmesida deres nede. Takk, Al-Quaida. Endret 12. mai 2011 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Logoen er Telia sin, som i likhet med Netcom er eid av TeliaSonera. Det er for å samle alt. mia_tuk: Er du helt idiot? Skifte abo pga en logo? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 mia_tuk: Er du helt idiot? Skifte abo pga en logo? Jeg har i hvert fall ikke papirer på at jeg er normal. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Dette bryr meg døyt, eneste jeg lurer på er hvor mange arbeidsverk som har gått til å lage de reklameplakatene. Den bystige damen imponerer best. Lurer fælt på hvordan hun egentlig ser ut. Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 jeg ser nå at Netcom og NExtgentel har klin lik logo,,,, Er det noe sammenheng, mulig det er nevnt her, men jeg måtte få det ut her,,,, Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Det står jo på hjemmesidene. De er en del av TeliaSonera-konsernet. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Bryr meg ikke noe særlig, og ser heller ikke noe problem. Hilsen Telenor-bruker. Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Åja, da får vi fordeler da som kunde, det er det nå allerede, lik pris sammme hvor du enn er i Norden. Da gleder jeg meg å surfe med mobil og data i ferie tur! jeg kan tenke meg billig internett surfing i sommerferie med pc i Sverige og Norge tur med bobil! eks en fast pris i mnd, kontant. surfe så mye du vil Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Den var jaggu stygg. Men på en annen side slipper vi sikkert de irriterende NetCom-reklamene på fjernsynet. 2 Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Men på en annen side slipper vi sikkert de irriterende NetCom-reklamene på fjernsynet. Tviler på at de skal slutte å reklamere på TV. ;-) Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Neida, men forhåpentligvis er de to hodene som konverserer med hverandre tatt av dage. 1 Lenke til kommentar
Cheesypoop Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Skulle bety mye for kundene hvordan logoen ser ut, så lenge de er fornøyde med tjenesten de leverer. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Åja, da får vi fordeler da som kunde, det er det nå allerede, lik pris sammme hvor du enn er i Norden. Da gleder jeg meg å surfe med mobil og data i ferie tur! jeg kan tenke meg billig internett surfing i sommerferie med pc i Sverige og Norge tur med bobil! eks en fast pris i mnd, kontant. surfe så mye du vil Det er foreløpig kun ringeprisene som er like i hele Norden, dataprisene er fortsatt høyere i resten av Norden enn de er hjemme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå