Gå til innhold

Nei. Nei. Neiii! NetCom har byttet logo.

Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-376f9

Jeg vil ha igjen den gamle logoen. Nå!!!!!!

www.netcom.no

Edit: hvis noen fra telenor mobil leser dette, kan dere ta kontakt og gi meg et tilbud? Vi er 6 personer i familien og ønsker fri familie. Årsforbruketligger på ca kr 15000.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du mener at lik ringepris på FlexiTalk/Fastprisabonnementene i hele Norden (Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island og Færøyene) ikke er nok for å få deg til å bli? ;)

Men ja, ny farge og felles logo for hele konsernet. Var sikkert en lur tanke der og da, men å gå vekk fra hodene, da? :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Vi snakker ikke om penger her. Vi snakker om en fucking, smakløs juletrekule, av billigste sort, made in China.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Som en ren hevnaksjon vurderer jeg å publisere hvordan noen av kundene deres kan ringe gratis.

Edit: Klokka 09:16 er hjemmesida deres nede. Takk, Al-Quaida.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

mia_tuk: Er du helt idiot? Skifte abo pga en logo?

Jeg har i hvert fall ikke papirer på at jeg er normal.

Lenke til kommentar

Åja, da får vi fordeler da som kunde, det er det nå allerede, lik pris sammme hvor du enn er i Norden. Da gleder jeg meg å surfe med mobil og data i ferie tur!

jeg kan tenke meg billig internett surfing i sommerferie med pc i Sverige og Norge tur med bobil! eks en fast pris i mnd, kontant. surfe så mye du vil

Lenke til kommentar

Åja, da får vi fordeler da som kunde, det er det nå allerede, lik pris sammme hvor du enn er i Norden. Da gleder jeg meg å surfe med mobil og data i ferie tur!

jeg kan tenke meg billig internett surfing i sommerferie med pc i Sverige og Norge tur med bobil! eks en fast pris i mnd, kontant. surfe så mye du vil

Det er foreløpig kun ringeprisene som er like i hele Norden, dataprisene er fortsatt høyere i resten av Norden enn de er hjemme..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...