Gå til innhold

Nei. Nei. Neiii! NetCom har byttet logo.


Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-376f9

Jeg vil ha igjen den gamle logoen. Nå!!!!!!

 

www.netcom.no

 

Edit: hvis noen fra telenor mobil leser dette, kan dere ta kontakt og gi meg et tilbud? Vi er 6 personer i familien og ønsker fri familie. Årsforbruketligger på ca kr 15000.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du mener at lik ringepris på FlexiTalk/Fastprisabonnementene i hele Norden (Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island og Færøyene) ikke er nok for å få deg til å bli? ;)

 

Men ja, ny farge og felles logo for hele konsernet. Var sikkert en lur tanke der og da, men å gå vekk fra hodene, da? :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Som en ren hevnaksjon vurderer jeg å publisere hvordan noen av kundene deres kan ringe gratis.

 

Edit: Klokka 09:16 er hjemmesida deres nede. Takk, Al-Quaida.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Åja, da får vi fordeler da som kunde, det er det nå allerede, lik pris sammme hvor du enn er i Norden. Da gleder jeg meg å surfe med mobil og data i ferie tur!

jeg kan tenke meg billig internett surfing i sommerferie med pc i Sverige og Norge tur med bobil! eks en fast pris i mnd, kontant. surfe så mye du vil

Lenke til kommentar

Åja, da får vi fordeler da som kunde, det er det nå allerede, lik pris sammme hvor du enn er i Norden. Da gleder jeg meg å surfe med mobil og data i ferie tur!

jeg kan tenke meg billig internett surfing i sommerferie med pc i Sverige og Norge tur med bobil! eks en fast pris i mnd, kontant. surfe så mye du vil

 

Det er foreløpig kun ringeprisene som er like i hele Norden, dataprisene er fortsatt høyere i resten av Norden enn de er hjemme..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...