Richard_87 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 jeg er på jakt etter en DVD-brenner til en rimelig pris. de fleste ligger på en høy pris, for høy, men jeg har sett på en NEC 1300 fra komplett til ca 1800kr. er den bra? det viktigste for meg er at den fungerer godt. hva skal jeg velge, og hva skal jeg se etter? når det gjelder kopiering...er det vanskelig? er det vanskelig å få tak i DVD filmer på nettet? blitt glad om noen svarte meg Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 NEC ND-1300 er pr idag den mest aktuelle modellen, men flere "noname" brennere er på vei inn i markedet. Disse blir nok endel rimligere. når det gjelder kopiering...er det vanskelig? er det vanskelig å få tak i DVD filmer på nettet? Ikke så smart å spørre om. les retningslinjene.... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Det heter "hvilken DVD-brenner" Lenke til kommentar
picachu Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Det heter "hvilken DVD-brenner" Sånne som deg som herper alle tråder...... Lenke til kommentar
Konge Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Nec er nok en brukbar sak så der er det bare å løpe kjøpe ... "10år og Tøysko " Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Det heter "hvilken DVD-brenner" NEC er bra, fått god omtale i det siste. Om du ikke har masse tid god båndbredde og en bekjent som kan sende deg filene fra en DVD så skal du slite lenge med å finne filer i DVD format på nettet. En DVD brenner trenger ikke nødvendigvis brenne alt i DVD format, du får jo 4,7GB data på ei plate...blir fint å ha MP3 samlinga på noen DVD plater kanskje. Hva du skal brenne på platene bryr ikke jeg meg om, bare nevner det. Lenke til kommentar
southhome Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Nec er ikke kompatibel med alle dvd plater som foreksempel PRINCO. Disse DVD-platene kan ødelegge brenneren ifølge NEC! :o Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Skal du kjøpe dvd-brenner, ville jeg gått for en pioneer a06. Fungere helt knall. Har hørt og lest mye om at nec'en ikke støtter så mange plater Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Nec er ikke kompatibel med alle dvd plater som foreksempel PRINCO.Disse DVD-platene kan ødelegge brenneren ifølge NEC! :o Feil!! Last ned ny firmware til NEC 1300A så brenner den uten problemer de fleste billig media som Princo, Datawrite osv som ikke var støttet originalt! Morty Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Feil!! Last ned ny firmware til NEC 1300A så brenner den uten problemer de fleste billig media som Princo, Datawrite osv som ikke var støttet originalt! Morty Men hva med original fw fra NEC???? Alle som verdsetter support og fw-oppgraderinger bør holde seg langt unna NEC!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå