Gå til innhold

Naga mus og wow oppsett.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg plukket opp wow igjen her om dagen og kom på at jeg hadde gått til innkjøp av en Naga mus. ( Mange tillegsknapper )

Jeg koblet den til og lastet ned wow-addon samt driver til den. Fryktelig uvant , men jeg gir det en sjanse tenkte jeg.

Problemet , hvertfall det første åpenbare problemet , er at 1-12 tastene på musa er "de samme" som 1-0 på tastaturet. Dvs , jeg får samme resultat av å trykke på "1" på tastaturet og musa. Halve poenget med musa forsvinner da , ettersom jeg helst vil ha andre ting bundet til 1-0 knappene.

Litt dårlig forklart men jeg håper dere skjønner hva jeg mener. Har noen tips angående oppsette av dette monsteret?

Ha en fin morgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt Off-Topic men;

Har selv hatt denne musa i ett år nå, og må bare si, med en gang du blir vant til å bruke makro knappene er den en fryd å bruke.

Btw, jeg har slutta og spille world of warcraft nå, men bruker denne musa fortsatt og makro knappene har jeg bundet til forskjellige ting utenfor spillet:) Eks. 1= E-posten min 2= Passord osv. Du kan binde de knappene til stort sett alt hvis du laster ned drivern:P

Oh, Hvis du lager makroene med driver programmet så blir de kun binda til musa, ikke til tastaturet, så du kan fortsatt bruke alle tastene på tastaturet uten noen problemer :)

Lenke til kommentar

Ok. takk for svar. Skal teste meg litt fram og tilbake når jeg kommer hjem.

Men sånn helt ærlig tror jeg at jeg ikke kommer til å bruke denne musa noe særlig , blir for sært , særlig nå som jeg kjøpte meg medlemskap hos lvl86 , en side som tilbyr ferdig lagde keybindings osv.

Men , skal testes. Skal si ifra om jeg får det til :D

edit: Er ingen storgamer , skjønner egentlig ikke at jeg gikk for denne musa. hehe

Endret av asad
Lenke til kommentar

Selv bruker jeg en Steelseries WoW MMO mus (første versjonen) og det var jo sinnssykt uvandt.

Men etter et par uker så blir man vandt med det ;) Jeg kan ikke spille WoW uten MMO musen nå..(Med 15 tilleggknapper) :w00t:

Har ikke vært borti Naga musen noe særlig, men den ser veldig god ut. Håper du finner ut av det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...