CurSe Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg prøver nå å spille gjennom Starcraft som fulgte med collectors edition av Starcraft 2, men spiller slutter å fungere litt ut i Zerg-campaign. Nå har jeg kommet til den delen hvor du ikke kan slippe noen Dark Templars forbi deg og hver gang jeg ødelegger basen til høyre på kartet så kommer det en liten "cutscene" og der slenger spillet meg tilbake til Windows. Får en feilmelding av noe slag som sier at "minnet kan ikke være read" eller noe sånt. Er det andre som har opplevd lignende problemer? Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 nei, finn cheats på nettet og cheat deg forbi akkurat denne missionen så løser du vel problemet Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Ja, for det er en fin og permanent løsning på problemet vet jeg. Personlig ville jeg prøvd å ta backup av save-filene/replay filene og deretter kjørt blizzard repair tool. Eventuelt kan du prøve å reintallere spillet. Har hatt bugs lignende det der før, og da har en av de to nevnte som regel hjulpet. En PC reboot har også ofte løst problemet, men jeg regner med at det allerede er prøvd (iallefall mtp. at er er en stund siden spørsmålet ble stilt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå