jt1 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Prøver å lage en dvd film med sonicmydvd... Det fungerer dårlig. Jeg har en helt ny nec 1300 dvd brenner. Må jeg gjøre noe for å få den til å funke? Er det meninga at jeg skal brenne rett fra mydvd? Når jeg brenner derfra stopper den opp halveis ut i filmen! Hvor ligger problemet her a? Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 skulle gjerne hjulpet deg, men... du har et så stillg topic at jeg ble helt distrahert... Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 skulle gjerne hjulpet deg, men... du har et så stillg topic at jeg ble helt distrahert... luringen... Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 For det første: MyDVD er et søppelprogram, men det vet du sannsynligvis allerede. Det du må gjøre, er sannsynligvis å kode om mpeg-filene dine med lavere bitrate i programmet "tMPGenc" som jeg tror du kan laste ned gratis fra nettet. Når det er gjort på du prøve på nytt. Både MyDVD og iDVD er håpløst amatøraktige, og skal man ha noe så enkelt som et separat lydspor må en legge inn videofilen to ganger. Huff. Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Ikke det beste programmet å bruke nei, men det skal gå an å bruke det til å brenne med. Tar du inn AVI filer direkte, eller bruker du MPEG2 filer? Tar du ikke MPEG2 så pass på å bruke en DVD godkjent standard med lavere bitrate. Prøv også å laste ned den nyeste oppdateringen fra www.sonic.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå