Wishmaster1 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvorfor i all verdens rike sklir buksa ned bak hele tiden? Jeg må jo stadig dra opp for å unngå rørleggersprekk :-( Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Skaff bukse i riktig størrelse og form. Skaff belte. Problem solved. Lenke til kommentar
Wishmaster1 Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 HAr belte, men fortsatt et problem.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Skaff deg ett belte som funker da Eventuelt: Endret 11. mai 2011 av iNeo Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 HAr belte, men fortsatt et problem.. Skaff bukse i riktig størrelse og form. Skaff belte. Problem solved. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg har problemer med at buksene sklir ned jeg også, men det er fordi jeg har null rumpe. Beltet er løsningen for min del. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg har problemer med at buksene sklir ned jeg også, men det er fordi jeg har null rumpe. Beltet er løsningen for min del. Hva gjorde du de 10 åra du spillte hockey da Pat ? Waterboy? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Haha, ja man skulle kanskje tro jeg var litt større siden jeg er en ex hockeyspiller, men jeg er tynn som en flis og det har jeg alltid vært. På tross av trening/kamp 3-4 ganger i uken. Var bare sterkere på den tiden, ikke så mye større, altså i forhold til alder osv. Endret 12. mai 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Wishmaster1 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Bukseseler er bra!! Hvorfor ingen som bruker det lenger?? Jeg har kommet til det punktet at jeg er mitt mellom to hull i beltet, det ene hullet er for stramt det andre for løst. Forhåpentligvis er jeg på vei nedover i rekken av hull på beltet :-) Hvorfor har ikke rørleggere bukseseler? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Har bukseseler, men bruker det til dress. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Skal jeg si deg hvorfor? Helt ærlig? Du er teit. Eller fordi den ikke passer. Lenke til kommentar
Wishmaster1 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Skal jeg si deg hvorfor? Helt ærlig? Du er teit. Eller fordi den ikke passer. Takk for den:-) Fint å se du ser humoren i dette !! Sa noen bukseseler? :-) Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Bukseseler er det eneste seriøse menn bruker til å holde buksene opp med. Pass bare på at selene er av den sorten som festes med knapper. Det som festes med klips er for barn. De aller beste fås hos Thurston. Endret 12. mai 2011 av dag1234 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Så en mann som bruker belte er ikke en seriøs mann? Man kan jo ikke bruke bukseseler til bukser som ikke er laget for det uansett, som f.eks. dongeribukser og "chinos". Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Så en mann som bruker belte er ikke en seriøs mann? Man kan jo ikke bruke bukseseler til bukser som ikke er laget for det uansett, som f.eks. dongeribukser og "chinos". Det kan du utmerket, og det gjør mange, selv om jeg var litt spøkefull, da. Jeg har sydd knapper i mange av mine chinos. (De følger med Thurstons sine belter, så det er bare å finne frem bølet, karer!) Et belte er ikke optimalt, verken til å holde buksene oppe, eller visuelt. Et belte må jo strammes, og vil fort lage et søkk i figuren, mens en sele vil holde linningen perfekt der du har bestemt den skal være - selene glir aldri ned og strammer ikke. Men et belte lager først og fremst en visull strek horisontalt i antrekket, og vil sånn sett føre til at en virker kortere. Endret 14. mai 2011 av dag1234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå