youlookslashy Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 I det siste har det føltes ut som jeg går ned i et sort hull - slit i familien og slit m/ skole, altså prøver hver dag og eksamen som er på vei. Jo mer og mer som skjer jo mer føler jeg for å isolere meg fra mennesker og sove så mye jeg kan. Sliter med å komme på skolen og kommer nesten forsent omtrent hver dag, sover vanligvis en 9-12 timer hver natt (ikke idag selvfølgelig), og en 2-5 timer på dagen. Tvinger meg selv til å øve til prøver og få gode resultater men kjenner jeg nermer meg sammenbrudd. Noen tips til hvordan jeg skal klare å komme meg igjennom de neste tre ukene? Det bare går ikke mer. Lenke til kommentar
Toretto Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg ville rådet deg til å gå til en rådgiver eller psykolog for ditt eget beste. De kommer ofte med et framlegg om gode råd videre i livet. Har hatt noe ala det samme problemet tidligere, men så tok jeg meg den tid til å ta kontakt med en rådgiver som ordnet opp i en del av de vanskelige episodene i livet mitt. Og ting ble altså snudd opp ned (i en positiv retning). Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hei Årstidsavhengige depresjoner er velkjent. Det vanligste er vinterdepresjon, men mange blir også nedstemt om vår og sommer ('Summertime blues'). Det er lege eller psykolog som kan stille slik diagnose. Hvis du tror det er det du ha bør du estille time hos fastlegen din, eller kontakte PPT (ettersom jeg forstår du går på skole). Tre uker er nok veldig kort tid å komme over en depresjon - hvis det er det du har. Men du bør likevel ikke la være å søke hjelp. Mvh Dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå