bruker365 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Heisann! Når jeg skulle sende en melding i dag, fikk jeg feilmelding og såg at jeg hadde mistet signalet.. Prøvde simkortet mitt i en annen telefon, og det funka normalt. Prøvde et annet simkort i HD'en men det funka ikke. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ring oppratøren din, og se om de ser noe, først og fremst. Hvis det ikke løser seg etter å ha latt telefonen hvile uten å være skrudd på, så ville jeg tatt ut minnekortet, og systemgjennoprettet telefonen. Dette kan du enkelt gjøre fra "innstilinger" valget i hovedmenyen, under "sikkerhet". Lykke til! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Heisann! Når jeg skulle sende en melding i dag, fikk jeg feilmelding og såg at jeg hadde mistet signalet.. Prøvde simkortet mitt i en annen telefon, og det funka normalt. Prøvde et annet simkort i HD'en men det funka ikke. Noen som har tips? Sjekk at begge dekslene (batteri og SIM/SD) sitter skikkelig, og at kontaktpunktene ikke er fulle av dritt. Ut over det har jeg ikke andre forslag enn å levere den inn til rep. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) dobbel... Endret 11. mai 2011 av teitur Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Sjekk om simkort fungerer i en annen telefon. Sjekk om du får signaler på et annet sted (gjerne noen mil biltur for å være helt sikker). Skjedde det samme som meg, plages i flere uker før jeg fikk bekreftet at masten til operatøren var blokkert av en kran (vindmøllepark) Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Takker for svar folkens! Kom seg når jeg satte den på "GSM/WCDMA auto" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå