Gå til innhold

Desire HD mistet plutslig signal

Anbefalte innlegg

Heisann! Når jeg skulle sende en melding i dag, fikk jeg feilmelding og såg at jeg hadde mistet signalet.. Prøvde simkortet mitt i en annen telefon, og det funka normalt. Prøvde et annet simkort i HD'en men det funka ikke.

Noen som har tips? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring oppratøren din, og se om de ser noe, først og fremst.

Hvis det ikke løser seg etter å ha latt telefonen hvile uten å være skrudd på, så ville jeg tatt ut minnekortet, og systemgjennoprettet telefonen. Dette kan du enkelt gjøre fra "innstilinger" valget i hovedmenyen, under "sikkerhet".

Lykke til!

Lenke til kommentar

Heisann! Når jeg skulle sende en melding i dag, fikk jeg feilmelding og såg at jeg hadde mistet signalet.. Prøvde simkortet mitt i en annen telefon, og det funka normalt. Prøvde et annet simkort i HD'en men det funka ikke.

Noen som har tips? :ermm:

Sjekk at begge dekslene (batteri og SIM/SD) sitter skikkelig, og at kontaktpunktene ikke er fulle av dritt. Ut over det har jeg ikke andre forslag enn å levere den inn til rep.

Lenke til kommentar

Sjekk om simkort fungerer i en annen telefon. Sjekk om du får signaler på et annet sted (gjerne noen mil biltur for å være helt sikker).

Skjedde det samme som meg, plages i flere uker før jeg fikk bekreftet at masten til operatøren var blokkert av en kran (vindmøllepark)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...