Gå til innhold

Nytt digitalkamera

Anbefalte innlegg

Har etter lang tids leting og forsking begynt å se lyset i tunnelen. Har plukket meg ut noen favoritter, og lurte på om noen ville hjelpe meg med den siste utvelgelsen? Er spesielt ute etter svakheter på de forskjellige. Er på jakt etter et kamera mest til point &shoot, kommer antakeligvis til å bli brukt både inne og ute. Skal også kunne bli bra bilder når de tas ut på papir.

Disse er Canon IXUS 400, Canon Powershot A70, Sony PSC-72, Olympus MJU 300 og Casio QV-R4

På forhånd takk :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter i samme klemma selv...

Ikke lett å velge. Skulle gjerne sett litt flere svar på posten din(og min :wink: )

Jeg er på jakt etter et kamera som også kan brukes til små filmsnutter...

Der er Sony P72 bra på at det ikke er noe tidsgrense på filmene, men dyre minnebrikker. A70 har litt bedre(?) videokvalitet, men bare 30 sek om gangen(trenger jeg egentlig mer??), billige minnebrikker.

På en annen side har sonyen litt "mer hendig" størrelse, følger med oppladbarebatterier og har USB2...

Lenke til kommentar

Sony sine minnebrikker er jo blitt billigere i det siste. Kjøpte 128 MB nå for 420 kr. (Ikke orginal fra Sony). Fant det på prisguiden. Men klart det blir dyrt om man trenger enorme mengder.

(Film blir vel best med et videokamera uansett. Sony PC5 og PC9 er små snedige kameraer å ha med seg).

Lenke til kommentar

Begynner egentlig å tro at Sony sine kameraer er aktuelle for meg, men er det noen negative sider ved dette kameraet? Ser bort fra prisen på minnekort, for de trenger jeg ikke mange av, og kameraet er ikke drt i utgangspunktet....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...