Gå til innhold

CL-finale 2011: Barcelona - Man Utd


Anbefalte innlegg

Han "klager" jo på fansens vegne fordi det er dyrt for hvermansen. Man kan si mye ufint om Owen og det har jeg vel strengt talt gjort, men han har sosial intelligens og fremstår som en oppegående fyr.

 

Jeg er enig i dette og jeg mener at Owen fremstår som en langt mer jordnær person enn de fleste i PL. I dette tilfellet skal ha kudos.

 

 

Hadde det vært en lignende artikkel på Nani hadde det vært ABU tilstander her.

 

Ikke at jeg forsvarer handlingene til Busquets.

Dine forsøk på å påpeke at vi er totalt snøblinde når det kommer til våres eget lag er bare patetisk. Det er klart at vi har United-briller, men vi er for faen ikke så blinde.

Hadde Nani vært like ille hadde det vært vanskelig å svelge, men heldigvis er ikke det tilfellet. Det er klart at Nani ikke er noen altergutt, men å sammenligne disse to når det kommer til filming og drittkasting er avskyelig.

Vi tar poenget, vi tok det forrige gang du påpekte dette og sansynligvis gangen før det også...

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sier ikke det heller. Men det bare slo meg som en typisk artikkel som bare er ute etter å henge ut en spiller. Dere har fått slike i fleisen flere ganger før, slik som for et par uker siden, da det var en artikkel om "hvordan Webb favoriserer Man Utd", før kampen mot Chelsea. Da ble det snakk om ABU og alt mulig. Tror selv det begynner å bygge seg opp et lignende "hat" mot Barcelona. Noe som er naturlig med tanke på hvor gode de er... Right?

 

"Who will take over at West Ham? I'm sure they will get a big name, they are a great club with great history. Plenty of people will want it."

- Michael Owen

 

Tydeligvis en oppegående fyr ja. Får allikevel mye dritt:

 

@piersmorgan

 

I'm going out partying in NY now. Had nothing to do with Utd winning the League - but neither did @themichaelowen and it isn't stopping him.

 

Han er en real drittsekk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå blir det vel krangel igjen men det er litt dette jeg mener. Hvilke spillere på manchester united er det fansen vil ha som tidenes beste. Har vi noen gang påstått at laget vårt er tidenes beste

 

Men barca fans gjør det glatt. Tidenes beste lag, tidenes beste spillere. Det er til å spy av

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Seff fikk Busquets lov til å spille finalen etter de undersøkte litt... så husket dem plutselig at det var jo bare media stunt at de så inn på det.

 

Eventuelt at det var Real Madrid som klaget inn Sergio og Barcelona til UEFA og at UEFA bare mente at det ikke var nok bevis for en utestengelse etter at de hadde gjennomført granskningen. Dette også ettet at de har hatt en prat med Marcelo.

 

Men dette viste du vel?

 

Men barca fans gjør det glatt. Tidenes beste lag, tidenes beste spillere. Det er til å spy av

 

Dette er til å spy av. Hatet ditt til Barcelona uten at de egentlig har gjort deg noe som helst. Jeg må daglig høre hylling av Fletcher, verdens beste lag Man Uniiiiited, Sir Alex som har rett i alt og diverse andre ting av vennene mine. Jeg irriterer meg over det, men ikke i nærheten av sånn du gjør.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Nå blir det vel krangel igjen men det er litt dette jeg mener. Hvilke spillere på manchester united er det fansen vil ha som tidenes beste. Har vi noen gang påstått at laget vårt er tidenes beste

 

Men barca fans gjør det glatt. Tidenes beste lag, tidenes beste spillere. Det er til å spy av

 

At 1999 laget var tidebnes beste er det sikkert mange som er enige i, og den siste setningen er jeg helt enig med deg.

Lenke til kommentar

Vel. Det jeg mener er at det er en meningsløs påstand. Det er ikke i nærheten av nok måter å sammenligne på. Makes no sense.

 

Vel. Mange kalte oss verdens beste lag husker jeg, men husker ikke tidenes beste.

 

Nei det var ingenting, vi vant bare trippelen.

 

Det var i hvertfall tidenes United lag. Og aner ikke hvem du har hørt på men jeg hørt folk si at det var tidenes lag.

Lenke til kommentar

Arbeloa og Ramos har nå gått ut og sagt de er glade for at Sergio spiller finalen. Kan jo kanskje tyde på det ikke var så ille det Sergio sa.

 

Noen som forresten vet hvordan Viasat skal lade opp til kampen, blir det noen gode reportasjer, intervjuer og lignende. Eller blir det som vanlig det tullet med "triksekongen" Tina "liksomjournalist" Wulf, tøv fra Soler, Fjørtoft & co og 50 % fokus på Norge - Portugal.

Lenke til kommentar
Arbeloa og Ramos har nå gått ut og sagt de er glade for at Sergio spiller finalen. Kan jo kanskje tyde på det ikke var så ille det Sergio sa.

Hva med Marcelo? Det at det var Real som kom med klagen tror jeg kan ha vært avgjørende for at han ikke ble suspendert. Det stiller UEFA i vanskelig posisjon der kritikere vil kunne hevde at alt presset og konspirasjonsteoriene til Mourinho førte til at han ble suspendert.

 

Samtidig når de nå ikke suspenderer han oppstår det andre problemer. På den ene siden har man dette (noe svake imo) argumentet om at Barca er UEFAs gullgutt og derfor aldri vil bli straffet for noe. Samtidig har du også det sterkere argumentet om at dette er noe UEFA gjør for å feie en vanskelig sak under teppet. De ønsker minst mulig oppmerksomhet rundt saken og ønsker ikke at produktet deres skal kobles til rasisme. Derfor vil de ikke gjøre noe med saken, selv hvis det faktisk var rasistiske kommentarer.

 

Støtter meg forøvrig til de som ikke tar noen side i denne saken. Jeg vet ikke om man har gode nok beviser, og jeg sitter heller ikke med noen innsikt i hvordan UEFA har kommet til den beslutningen som de har gjort.

Lenke til kommentar
Arbeloa og Ramos har nå gått ut og sagt de er glade for at Sergio spiller finalen. Kan jo kanskje tyde på det ikke var så ille det Sergio sa.

Hva med Marcelo? Det at det var Real som kom med klagen tror jeg kan ha vært avgjørende for at han ikke ble suspendert. Det stiller UEFA i vanskelig posisjon der kritikere vil kunne hevde at alt presset og konspirasjonsteoriene til Mourinho førte til at han ble suspendert.

 

Hva Marcelo sa til UEFA vet ingen enda. Ingen kommentarer fra spilleren har kommet ut.

 

Angående det at det var Madrid som kom med klagen. Real Madrid sa i dag(mulig i går) i en offisiel pressemeldning at det var Uefa som startet etterforskningen, mens Uefa på sin side mener at det var Real Madrid som klaget Sergio inn. Merkelige greier uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...