Limbeck Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) http://open.spotify.com/track/0Rkc2k7fhcla1LRSjZUGTN Endret 15. mai 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Eg synest Barca spiller dritkjedelig fotball. Maefteda synest ikke det. Og ingen får meg til å like sennep og mislike ketchup bare fordi de selv liker motsatt. WOW! Trodde jeg var det eneste Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hyperios tips til VGs overskrifter etter kampen: "Lille Lionel var Kjempe-Messi!" "Villa mest av alle!" "United framsto som småPiquér" Sender de inn til Unibet i håp om hele 2 i odds. 3 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 "Villa mest av alle!" , haha. Måtte tenke meg om et par ganger før jeg tok den :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 PARKert av United. Highlighted for deg smågal Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hehe, så omtenksomt! Men den er passe old, den var jo overalt når dere slo chelsea i april Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Tenkte på den, men så kom jeg på at det ikke kommer til å skje. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hyperios tips til VGs overskrifter etter kampen: "Lille Lionel var Kjempe-Messi!" "Villa mest av alle!" "United framsto som småPiquér" Sender de inn til Unibet i håp om hele 2 i odds. Barca på leggen 7 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 "Store Messi ble ett nummer for liten".... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Busquets klarert til å spille finalen, til tross for å være en rasistisk diver. Var det ikke Eduardo (Arsenal) som UEFA utestengte i to kamper for skuespill? Likhet for loven.com... minus Barcelona. 4 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Det eneste beviset de hadde var et bilde der man kanskje ser at Sergio sier mono(ape). UEFA inkalte også Marcelo til avhør og det han sa påvirket sikkert saken. Blir for dumt med disse likhet for loven... minus Barcelona innleggene. Angående utestengelse for diving er jeg ening. Men UEFA fikk jo helt enormt mye kritikk når de utestenge Eduardo så de tæør vel ikke gjøre det igjen. Endret 16. mai 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Bulgarsk utfall avsluttet kampen. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 http://www.dagbladet.no/2011/05/16/sport/champions_league/fotball/fc_barcelona/sergio_busquets/16552701/ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Seff fikk Busquets lov til å spille finalen etter de undersøkte litt... så husket dem plutselig at det var jo bare media stunt at de så inn på det. Aldri i verden om han blir utestengt for det, selv om han klart gjorde noe rasistisk x2. Fitteklubb. Forresten morsomt at han kalte ham for "mono" to ganger ETTER han startet opp med sin teateropplegg da; det ble jo "all in one" der og da. For en utrolig ekkel person, han er heldig som har fans i det hele tatt. http://www.dagbladet.no/2011/05/16/sport/champions_league/fotball/fc_barcelona/sergio_busquets/16552701/ Herlig artikkel ja Erratum. Endret 16. mai 2011 av tc47 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Roon-spilt av United! Ja-vi-er mestere! (funker både med Chich og Masch) Fabio-laktig! Eller den alltid like forferdelige "ManU-fique!" 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hadde det vært en lignende artikkel på Nani hadde det vært ABU tilstander her. Ikke at jeg forsvarer handlingene til Busquets. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Man kan si hva man vil, men det der er helt sant. Busquets overspiller hver eneste gang han har muligheten å late som han er skadet, og kaller farget folk for "mono" og prøver å skjule på det. Blir tatt, UEFA ser inn på det men driter i det fordi han må jo få lov til å spille finalen. Si meg, om UEFA faktisk så inn på det og skulle gi han ban for det eller noe, hvorfor i helvete får han ikke noe nå? Hvorfor får han lov til å spille finalen når han nettopp i semi finalen kalte en person på live TV for mono? De vet han har gjort det, men han får ingenting. Rooney sa fucking what til kamera og det var headline stuff og 2 game ban i PL. Men her? Ingenting. Selv om det er 10 ganger verre og er man kan se klart at han har gjort det. Det betyr at UEFA aldri hadde tenkt å gi ham ban eller noe, men måtte bare late som de skulle se inn på det skikkelig. Media stunt. Barcelona-spiller kan drepe noen og det hadde blitt ignorert. Helt forbanna ekkelt. 6 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 themichaelowen michael owenFilling out the forms so I can buy my allocation of 16 tickets for the Champions League Final. Just seen the price of them. £225 each. Joke. 2024kr... jeje. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hadde alle billettene gått for den prisen kunne han antakeligvis kjøpt opp samtlige seter på Wembley. Artig at han klager. Kjenner folk som har fått tilbud om billetter til det tidobbelte av prisen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Han "klager" jo på fansens vegne fordi det er dyrt for hvermansen. Man kan si mye ufint om Owen og det har jeg vel strengt talt gjort, men han har sosial intelligens og fremstår som en oppegående fyr. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg