Maefteda Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hahaha. DU påstår at JEG ikke er objektiv. Skrev at Messi har filmet, har sagt at Barcelona er ille når det kommer til slike usportsligheter før også. Sier selv at jeg ikke er like betatt av Barcelona lenger siden det har vært så mange kontroverser både på og utenfor banen de siste årene. Da får du samme utfordring. Si noe negativt om Man Utd. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Naturlig å tro at man snakker om Nani-skadet når det er snakk om filming? Please, spar meg. Et sår som blør er et ganske bra bevis. Og ja. Barca filmer. Av lagene jeg har sett så er de de verste på det området. Og det er de selv om vi har Nani og Liverpool har Gerrard og Suarez. Suárez kan jeg delvis si meg enig i - men Gerrard? Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hva sa jeg? UNITED ble eid. Vi så det selv i i går, sa det selv til og med. De har bare gått gjennom fram til finalen med lett motstand, men når det kommer til gode lag, vips så er de ute Deilig å se Sur. Rednose grine under kampen også Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Vips så var det enda en ting jeg kan kritisere Barcelona for... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hahaha. DU påstår at JEG ikke er objektiv. Skrev at Messi har filmet, har sagt at Barcelona er ille når det kommer til slike usportsligheter før også. Sier selv at jeg ikke er like betatt av Barcelona lenger siden det har vært så mange kontroverser både på og utenfor banen de siste årene. Da får du samme utfordring. Si noe negativt om Man Utd. Nå. du har stort sett vart opptatt av å kaste dritt på Real. De kritikkene du har kommet med om Barca har du skjult godt for jeg har ikke sett mye av det. Så JEG påstår at DU ikke er objektiv ja. Si noe negativt om Manchester United? Tja. Vi går ofte direkte på spiller når vi ønsker en overgang. Nani er topp 5 i verden på filming. Fergie sin jernhånd styring i spillergruppen kan gå hardt utover visse spillere og er urettferdig. Hva sa jeg? UNITED ble eid. Vi så det selv i i går, sa det selv til og med. De har bare gått gjennom fram til finalen med lett motstand, men når det kommer til gode lag, vips så er de ute Deilig å se Sur. Rednose grine under kampen også Synes tapende finalist er bra jeg Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Nope. Tenker på den første kampen deres i år(Berbashow). Da Nani falt stadig i duell med Konchesky. Dersom det Barcelona gjorde igår går under filming, så er det veldig veldig få som slipper unna hver kamp. Husker ikke alle situasjonene fra den kampen. Men Barca var ikke ille i går. Var en eller to situasjoner hvor man falt veldig lett, men var ikke noe filming som jeg kunne se. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Så var det han fyren som nektet å gå ut selv om til og med dommeren sto og vinket på han. Hadde så vondt i magen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Messi ser relativt shitfaced ut her ja. http://www.youtube.com/watch?v=BVG_Vd9vaYY&feature=player_embedded#at=96 6 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Naturlig å tro at man snakker om Nani-skadet når det er snakk om filming? Please, spar meg. Et sår som blør er et ganske bra bevis. Og ja. Barca filmer. Av lagene jeg har sett så er de de verste på det området. Og det er de selv om vi har Nani og Liverpool har Gerrard og Suarez Barcelona kompanserer ved å ha den eneste spilleren som ikke filmer eller er usportslig. Messi! Messi har filmet han og. Ikke usportslig? Har du glemt handsmålet hans? Men det skal ikke ha så mye å si, jeg bryr meg ikke om handsmål. I forhold til andre, kan man si at Messi ikke filmer. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Naturlig å tro at man snakker om Nani-skadet når det er snakk om filming? Please, spar meg. Et sår som blør er et ganske bra bevis. Og ja. Barca filmer. Av lagene jeg har sett så er de de verste på det området. Og det er de selv om vi har Nani og Liverpool har Gerrard og Suarez. Suárez kan jeg delvis si meg enig i - men Gerrard? Gerrard har mange dives på samvittigheten. Han har blant annet perfeksjonert starfish-diven. Det virker som den har spredd seg til andre deler av laget også. Det som er det morsomste er jo hvordan han gikk ut mot filming på i mediene, derfor ga jeg han tilnavnet Captain Hypocrite. Naturlig å tro at man snakker om Nani-skadet når det er snakk om filming? Please, spar meg. Et sår som blør er et ganske bra bevis. Og ja. Barca filmer. Av lagene jeg har sett så er de de verste på det området. Og det er de selv om vi har Nani og Liverpool har Gerrard og Suarez Barcelona kompanserer ved å ha den eneste spilleren som ikke filmer eller er usportslig. Messi! Messi har filmet han og. Ikke usportslig? Har du glemt handsmålet hans? Men det skal ikke ha så mye å si, jeg bryr meg ikke om handsmål. I forhold til andre, kan man si at Messi ikke filmer. Hæ? Den logikken var ny for min del... La meg se om jeg fikk det rett: Siden andre filmer mer enn Messi, som også har filmet, så kan man si at Messi ikke filmer? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Eg ser poenget til dei som omtalar gerrard som diver, men han har då vitterleg roa seg på den biten dei siste to åra. Starfish ser dumt ut, men han tar jo starfish sjølv når han blir felt skikkeleg, så er lett å dømme han for filming i dei tilfella også. Suarez går derimot lett i bakken, og det håpar eg han gir seg med. Edit: skriver frå mobil, så kan bli litt teite formuleringar og skrivefeil Endret 30. mai 2011 av Sjur577 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hahaha. DU påstår at JEG ikke er objektiv. Skrev at Messi har filmet, har sagt at Barcelona er ille når det kommer til slike usportsligheter før også. Sier selv at jeg ikke er like betatt av Barcelona lenger siden det har vært så mange kontroverser både på og utenfor banen de siste årene. Da får du samme utfordring. Si noe negativt om Man Utd. Nå. du har stort sett vart opptatt av å kaste dritt på Real. De kritikkene du har kommet med om Barca har du skjult godt for jeg har ikke sett mye av det. Så JEG påstår at DU ikke er objektiv ja. Si noe negativt om Manchester United? Tja. Vi går ofte direkte på spiller når vi ønsker en overgang. Nani er topp 5 i verden på filming. Fergie sin jernhånd styring i spillergruppen kan gå hardt utover visse spillere og er urettferdig. Ja, jeg har hele tiden sagt at Barcelona var ille den kampen, og at det ofte skjer i El Clasico hvor resultatet betyr så mye. Var flau på Barcelonas vegne, men synes at Real Madrid, med unntak av Mourinho, slapp veldig lett unna. Dette fordi åpenbart stygt spill er langt mindre uglesett enn filming, av en eller annen grunn. Se på en spiller som Pedro. Blir sett på som den cheaten og en jævlig person, og hva har han å vise til? Faller i bakken 1 gang mot Arbeloa som screener han. Åpenbar overdrivelse, men igjen, hva mer har han gjort? Det er ingen hemmelighet at Barcelona er en av de verste når det kommer til den typen usportsligheter, men det har blitt en heksejakt ut av det, med mye ufair kritikk, som Real Madrid slipper unna. Er bare glad for at Barcelona fikk vist seg fra sin beste side i CL-finalen, og at det ble uten kontroverser. Deilig at fokuset er på hvor bra de spilte for en gangs skyld her på forumet. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Naturlig å tro at man snakker om Nani-skadet når det er snakk om filming? Please, spar meg. Et sår som blør er et ganske bra bevis. Og ja. Barca filmer. Av lagene jeg har sett så er de de verste på det området. Og det er de selv om vi har Nani og Liverpool har Gerrard og Suarez. Suárez kan jeg delvis si meg enig i - men Gerrard? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Og jeg mener at Barca slapp altfor billig unna og at det ikke var bare de kampene Barca viste seg fra en dårlig side. Det er veldig ofte faktisk. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hahaha. DU påstår at JEG ikke er objektiv. Skrev at Messi har filmet, har sagt at Barcelona er ille når det kommer til slike usportsligheter før også. Sier selv at jeg ikke er like betatt av Barcelona lenger siden det har vært så mange kontroverser både på og utenfor banen de siste årene. Da får du samme utfordring. Si noe negativt om Man Utd. Nå. du har stort sett vart opptatt av å kaste dritt på Real. De kritikkene du har kommet med om Barca har du skjult godt for jeg har ikke sett mye av det. Så JEG påstår at DU ikke er objektiv ja. Si noe negativt om Manchester United? Tja. Vi går ofte direkte på spiller når vi ønsker en overgang. Nani er topp 5 i verden på filming. Fergie sin jernhånd styring i spillergruppen kan gå hardt utover visse spillere og er urettferdig. Ja, jeg har hele tiden sagt at Barcelona var ille den kampen, og at det ofte skjer i El Clasico hvor resultatet betyr så mye. Var flau på Barcelonas vegne, men synes at Real Madrid, med unntak av Mourinho, slapp veldig lett unna. Dette fordi åpenbart stygt spill er langt mindre uglesett enn filming, av en eller annen grunn. Se på en spiller som Pedro. Blir sett på som den cheaten og en jævlig person, og hva har han å vise til? Faller i bakken 1 gang mot Arbeloa som screener han. Åpenbar overdrivelse, men igjen, hva mer har han gjort? Det er ingen hemmelighet at Barcelona er en av de verste når det kommer til den typen usportsligheter, men det har blitt en heksejakt ut av det, med mye ufair kritikk, som Real Madrid slipper unna. Er bare glad for at Barcelona fikk vist seg fra sin beste side i CL-finalen, og at det ble uten kontroverser. Deilig at fokuset er på hvor bra de spilte for en gangs skyld her på forumet. Helt enig. Ettersom Barca er det ledende laget, er det lettest å finne feil hos dem. Men ufinhetene til Real er det svært få som bryr seg om Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Sier dere Messi filmer, kan man like så godt si hele fotball verden filmer. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Og jeg mener at Barca slapp altfor billig unna og at det ikke var bare de kampene Barca viste seg fra en dårlig side. Det er veldig ofte faktisk. Så det at folk slenger ut påstander om at det er slik Pedro og Busquets gjør hver kamp, så slipper de for billig unna? Du kan jo komme med flere eksempler om du har noen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg tror Messi ville slitt i Championship! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg