Gå til innhold

CL-finale 2011: Barcelona - Man Utd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tåpelig, Valencia var involvert i 5 episoder - helt åpenbart at han spilte røft. Flaut å legge fokuset over på det istedenfor å innrømme at en er en nummer to.

De fleste her inne er enige om at United er nummer 2. Kan du lese?

Nei, kan ikke lese.

Lenke til kommentar

Naturlig å tro at man snakker om Nani-skadet når det er snakk om filming? Please, spar meg.

Det fantes utrolig nok Liverpool-supportere som hetset Nani etter skrekk-taklingen til Carragher i Anfield-oppgjøret.

Så si meg, hvilken kamp ville det vært mest nærliggende å tro at han snakket om? Kampen på Anfield eller kampen på Old Trafford når det spesifikt gjalt Nani?

Det er heller ingen United-supportere med vett som sier at Nani ikke filmer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Når emne er filming: Kampen på Old Trafford, Nani hadde vel 3-4 situasjoner den dagen. Jeg gjorde iallefall det. :)

Njoa, Nani ble nok hetset i Anfieldkampen, men ikke fordi han ble taklet, men det som skjedde etter taklingen. Men det får så være, den diskusjonen har blitt utdiskutert.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Naturlig å tro at man snakker om Nani-skadet når det er snakk om filming? Please, spar meg.

Et sår som blør er et ganske bra bevis.

Og ja. Barca filmer. Av lagene jeg har sett så er de de verste på det området. Og det er de selv om vi har Nani og Liverpool har Gerrard og Suarez

Lenke til kommentar

Og ja. Barca filmer. Av lagene jeg har sett så er de de verste på det området. Og det er de selv om vi har Nani og Liverpool har Gerrard og Suarez

Barcelona kompanserer ved å ha den eneste spilleren som ikke filmer eller er usportslig. Messi!

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar

Og ja. Barca filmer. Av lagene jeg har sett så er de de verste på det området. Og det er de selv om vi har Nani og Rooney og Liverpool har Gerrard og Suarez

:dremel:

Lenke til kommentar

Barcelona kompanserer ved å ha den eneste spilleren som ikke filmer eller er usportslig. Messi!

Messi filmer han også.

Lenke til kommentar

Messi har filmet, men akkurat den der synes jeg man ikke kan si mye på. Rett og slett et resultat av at Messi unngår beinet til forsvarsspiller og mister balanse. Man ser det på måten han ikke reagerer i ettertid på.

Tror man skal lete langt etter folk som ikke har usportslige episoder. Men med tanke på hvor mange muligheter han har til å filme, og hvor ofte han blir tatt stygt, er det ganske sjukt at Messi fra Argentina ikke filmer mer.

Lenke til kommentar

Messi har sikker filmet et par ganger, mn så ofte som han blir taklet, men greier å holde seg oppe pga sin ekstreme balanse, så er det ikje noe å fokuserer på. Mesteparten av spillere har nok et eller to tillfeller der dem filmer.

Lenke til kommentar

Messi har filmet han og.

Ikke usportslig? Har du glemt handsmålet hans? Men det skal ikke ha så mye å si, jeg bryr meg ikke om handsmål.

Lenke til kommentar

Hadde du sagt det samme om det var Nani eller Di Maria?

Selv om eg akuratt nå hater både Barca og Messi, så må eg innrømme at eg syns spillere er mer ute etter å "ta" Messi enn de er feks Nani.

Eneste forskjellen er at Messi blir stående/løpende 90% av tiden, mens Nani faller og griner bare noen ser stygt på han.

Lenke til kommentar

Hadde du sagt det samme om det var Nani eller Di Maria?

Sikkert ikke, men de hadde garantert ligget på gresset i 10 sekunder og slått hendene i bakken.

Dommer dømte ingenting, så han er tydeligvis enig med meg.

Prøv å se objektivt på det for en gangs skyld du også. Ronaldo blir jo også taklet veldig mye men det er ikke noen unnskyldning for han. Du dør ikke om du sier noe som ikke er strålende om Barcelona

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...