Gå til innhold

CL-finale 2011: Barcelona - Man Utd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfaen for en jævlig dag. Satt selvfølgelig å så kampen med 15-20 andre karer, et par helt uten noen som helst interesse for fotball skulle plutselig begynne å ronke Messi og Barcelona. Irriterte meg så inn i helvete. Ødela hele forbanna kampen.

Må vel være lov å sette pris på noe som, selv for de som ikke følger med på fotball, er nydelig fotball?

Poenget er at jeg har ALDRI hørt han snakke om fotball og han hadde en merkelig oppførsel i går. Det var nemlig den der fjortis-barca-ronkingen som folk som driter loddrett i fotball henger seg på. Ikke det at jeg har noe i mot Barcelona-supportere, men hvorfor de heier på barcelona, er det fordi de spiller fin fotball eller fordi "alle" heier på de? Rotete skrevet, men dere forstår sikkert hva jeg mener.

Lenke til kommentar

men hvorfor de heier på barcelona, er det fordi de spiller fin fotball eller fordi "alle" heier på de?

Hilsen united-supporter :!: Morsomt.

Ja, hilsen en Unitedsupporter. Som jeg heier på fordi min bestefar hadde de som favorittlag, min far har de som favorittlag og 90% av resten av familien har de som favorittlag. Bortsett fra noen små fettere som heier på Barcelona og Arsenal.

Endret av Medlem-205774
Lenke til kommentar

Det har nok endel med mediedekningen å gjøre. Før var Man Utd en versting på den fronten, nå er Barca like ille. Man er sinnsykt gode, får mediedekning, og hvermansen som ikke er altfor interessert i fotball føler at man får et forhold til laget pga all pressedekning. Lest mye klager her på forumet om Barca-hyling på facebook, på min venneliste er det mer Man Utd.

Lenke til kommentar

Uenig med Hyrlen, Carrick var for meg blant våre bedre. En av få som var flinke til å holde på kula og selv om han ikke lykkes i å tre gjennom Rooney eller Hernandez så må man nesten ta i betraktning at det er vanskelig å få til noe når man har ballen fire ganger ila en kamp. Ellers syntes jeg også Park gjorde en god figur i 1.omg spesielt.

Nå skal jeg ikke se kampen igjen, og jeg hadde nok av pils innabords igår. Likevel, jeg syns Carrick var elendig. Presset hans på ballfører var ikke tilstedeværende, vi får to mål mot oss fra "hans" posisjon, slo han i det hele tatt en pasning fremover som traff medspiller? Og funksjonen hans som del av et pressledd fantes ikke, Barcaspillere gikk forbi han. Men ja, det skal sies at han hadde minimalt med hjelp fra resten av en elendig midtbane.

Lenke til kommentar

Fullt fortjent at vi taper idag. Men det er skuffende at Barca filmer, selv i finalen. Alle ser opp til Barca, så det er ikke positivt for fotballen.

Barcelona har funnet nøkkelen til å spille vår tids mest effektive fotball, kan ikke skjønne at det er galt å lære av de beste

Det er galt å lære av de beste når de jukser. Jeg snakker ikke om den effektive fotballen eller spillestilen. Jeg snakker om at de ved flere anledninger, også i denne kampen, filmer.

Men når manu filmer, eller stadig omringer dommeren, det er helt greit eller? Klart ting har blitt bedre etter ronaldo forsvant, men barcelona er ikke det eneste laget som driver med usportsligheter.

Synes det var et ganske bra innlegg fra Nightkeeper, sjelden med slik insikt og objektivitet kort tid etter en kamp.

Når var det Man U filmet? Ronaldo var jo selvfølgelig ille, men du kan jo ikke dømme laget etter det. På Barcelona derimot, der er det flere sentrale spillere som tur etter tur, filmer.

Lenke til kommentar

Fullt fortjent at vi taper idag. Men det er skuffende at Barca filmer, selv i finalen. Alle ser opp til Barca, så det er ikke positivt for fotballen.

Barcelona har funnet nøkkelen til å spille vår tids mest effektive fotball, kan ikke skjønne at det er galt å lære av de beste

Det er galt å lære av de beste når de jukser. Jeg snakker ikke om den effektive fotballen eller spillestilen. Jeg snakker om at de ved flere anledninger, også i denne kampen, filmer.

Ved hvilke anledninger i finalen filmet Barcelona? Alle lag har spillere som jukser, om det er filming, taklinger eller andre ulovligheter. Det er ikke noe spesifikt for Barcelona, det forekommer i alle lag

Åpenbar filming er det værste jeg vet og er mer usportslig enn det meste. Det var flere tilfeller selv i denne kampen. Blant annet var det ett tilfelle hvor Valencia løp ved siden av Iniesta, og Iniesta hopper ned på bakken og vrir seg i smerte.

Lenke til kommentar

Ved hvilke anledninger i finalen filmet Barcelona? Alle lag har spillere som jukser, om det er filming, taklinger eller andre ulovligheter. Det er ikke noe spesifikt for Barcelona, det forekommer i alle lag

Åpenbar filming er det værste jeg vet og er mer usportslig enn det meste. Det var flere tilfeller selv i denne kampen. Blant annet var det ett tilfelle hvor Valencia løp ved siden av Iniesta, og Iniesta hopper ned på bakken og vrir seg i smerte.

Rooneys albue mot Wigan. Vi kan holde på i evigheter om du vil. Usportsligheter finnes overalt der det spilles fotball

Lenke til kommentar

Tåpelig, Valencia var involvert i 5 episoder - helt åpenbart at han spilte røft. Flaut å legge fokuset over på det istedenfor å innrømme at en er en nummer to.

De fleste her inne er enige om at United er nummer 2. Kan du lese?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...