Step_up Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Men selv lilleputter skjønner at man må løpe hjem og smågutter forstår at de må holde seg i sine posisjoner slik at ikke en hel side åpner seg og de forstår og at det smeller når man ikke presser/takler en motspiller. Vi gjør fremdeles ikke dette og da møter vi ikke opp... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Onkelen min satt 10k på Barca, hvor mye gir det i gevinst, da? Har ikke peil på odds. Odds x innsats, det blir 20 000 i premie. Altså tjente han seg 10 000 kroner. Gitt at der han spilte ga samme odds. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg skaper meg ikke av åpenbare grunner hvis man leser hva som står der... Barnsleg oppførsel som det burde du halde deg for god til. Gå og legg deg om du ikkje har noko å bidra med i tråden. Igjen klarte Barcelona å vise fram fabelaktig fotball. At laget er eit av tidenes beste er det ingen tvil om. Det er ikke barnslig oppførsel å komme med den påpekningen. Lenke til kommentar
Zaitek007 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Vet ikke engang hvor jeg skal starte, dette er andre gangen på rad i en CL FINALE, jeg trodde det var en finale enhver spiller drømmer om? Virker ikke sånn i United-leieren. I 2009 ble United rundspilt, og i år ble de rundspilt til og med mer. Hvor er spillergleden? Hvor er revansje-lysten? Hvor er never say die holdningen? Det er til å spy av rett og slett. Det har kommet titalls innlegg om hvor revansjelystne alle spillerne er, Scholes har lekt Iniesta på trening. Vi vet hvordan vi skal klare å slå de. Bullshit. United dominans i de første 10 minuttene, akkurat som i 2009, før de kollapser totalt, som i 2009. I 2009 var det mangel på innsats som manglet hos United, jeg forventet i det minste i år i hvert fall å se LITT innsats. Men ikke faen heller. Det har blitt skrevet om hvor fantastisk Park er, og at mannen løper og vinner ballen som om han skulle ha vært en spiller i verdensklasse. Patetisk. Hvor mange baller vant han i dag? Evra er som vanlig helt elendig. Carrick og Giggs blir jeg bare trist av, akkurat som i 2009. Ferguson er elendig taktisk. Hva gikk taktikken ut på? Alt United gjorde når de fikk ballen var å måke den opp til Hernandez som var 9/10 ganger i offside. Når han fikk headet den, så snappet en Barcelona spiller ballen. Elendig. De gir rett og slett opp. Jeg kan trygt si at hadde det vært Liverpool mot Barcelona hvor det stod 1-1 til pause, ville de gikk ALT. Taklingssterke og løpssterke spillere som Kuyt, Lucas, hærførerene Gerrard og Carragher ville lede den tradisjonsrike klubben til seier. Fra 0-3 til 3-3, det ville aldri United klart. United har vunnet CL 3 ganger hvor to av de ble vunnet av et flaksemål på corner etter en fullstendig Bayern München dominans. Og et på straffespark, hvor Terry sklei. Det er ikke mye å skryte av. Jeg trodde United skulle få inspirasjon og selvtillit etter 1-1 skåringen, og gå ut i 100, men neida. Hva gjør de? Legger seg bakpå og lar katalanerne holde lekestue og gjøre hva faen de vil. ”Vi har planene klare, vi vet hvordan vi skal håndtere Barcelona.” ”Vi har en plan-B om vi kommer under.” ”Ditt troll, Saitek, selvfølgelig kan vi vinne dette her!” ”Idiot. Kampen er ikke spilt enda. United er revansjesugne og kampen er på Wembley. Fordel United.” Som jeg sa. Det hadde vært bedre om United tapte med vilje mot Schalke, for å unngå og bli rundspilt for andre gang i finalen. Men neida. Naive som de er går de videre. Fatter ikke at de gadd. Synes synd på dere som hadde noen forhåpninger om denne kampen. United har, som Martin Andresen sier, overprestert til de grader i år. Og i dag fikk de sin leksjon for andre finale på rad om hvordan skikkelig offensiv fotball skal spilles. Hvor mange finaler trenger de egentlig til forstå det? Jeg skrudde av TV’en da det stod 3-1. Makan til elendig innsats tror jeg at jeg aldri har sett av et lag som spiller i en finale. Jo vent, det samme skjedde jo for 2 år siden! Til og med Arsenal kan vinne over Barcelona. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Bare å overse alle de bitre haterne som kun skriver her når United taper og som ikke har noe forhold til eget lag å snakke om engang. Rett å slett ynkelig. Vi kan gå med hodet hevet, 3-1 tap mot dette Barcelna laget er ingenting å skjemes over. Stolt som faen over å ha nådd finalen. Vi tapte mot det som er tidenes fotballag og som bæres av en enkelspiller, nemlig messi. Mannen skapte alle sjanser og alle flertallssituasjoner for Barca i samfulle nitti minutter. Xavi og Iniesta var og som vanlig blant banens beste, men Messi var den store forskjellen på lagene. Vi hadde rett å slett ikke sjans mot Messi som imo burde få meg seg pokalen hjem, det var tross alt han som vant den. Håper forresten folk nå har fått opp øynene for hvor weak-link evra er, helt utrolig. Han, Valencia og Giggs sugde pikk. Vellykket sesong og om noen mnd starter vi med blanke ark igjen og forhåpentligvis er vi betydelig sterkere offensivt da. Keep the red flag flying high 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Men selv lilleputter skjønner at man må løpe hjem og smågutter forstår at de må holde seg i sine posisjoner slik at ikke en hel side åpner seg og de forstår og at det smeller når man ikke presser/takler en motspiller. Når vi ikke en gang gjør det, da møter vi ikke opp. Hadde vi faktisk jobbet defensivt, så kunne dette til og med blitt seier... Dude, det der er lettere sagt enn gjort. De har spillere i verdensklasse overalt på banen. Pasningsspillet deres er ut av en annen verden. Det skal MYE til for å stoppe maskineriet til Barcelona, det er langtifra like enkelt som du beskriver der. Vi var til tider ganske gode defensivt, men det sier jo seg selv at det blir noen mål i mot når de presser på og skaper over 20 målsjanser. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det er ikke barnslig oppførsel å komme med den påpekningen. Jo, det er det. Alle veit kva lag det er snakk om, du er berre irritert fordi Manchester United tapte. Ta deg ein bolle. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Er du stolt som faen av å komme til finalen, så håper jeg du er flau som faen at vi ikke var fysisk til stede i kampen... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det aller mest ironiske er at Ståle Solbakken og FCK gjorde det bedre mot Barca, enn det Scums gjorde ikveld 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det er ikke barnslig oppførsel å komme med den påpekningen. Jo, det er det. Alle veit kva lag det er snakk om, du er berre irritert fordi Manchester United tapte. Ta deg ein bolle. Nei. Dette ville jeg påpekt uansett, men jeg kan si det en gang til alle som tenker å skrive det: VI HETER FOR HELVETE IKKE MAN U! Alle som kaller oss for Man u kan gå og legge seg med en gang...Faens drittunger! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Vi har ikke noe å være flau over. Vi prøvde men det ville seg ikke denne gamgen. Fotball er sånn av og til. Og igjen. Andre supportere sin feiring av vårt tap er bare et bevis på hvor store vi er. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det er ikke så forbanna lett Step_up. Barca er bare så mye bedre. Hvis du ikke tror spillerne er motiverte og jobber som gale i en slik kamp har du rett og slett ikke peiling. Det er som å høre et intervju med en elendig tippeligatrener. Man taper aldri fordi man er dårligere, man taper bare på grunn av manglende "tenning" og annet vås. Det er bullshit. Vi taper fordi Barca er helt utrolig gode. 2 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Men selv lilleputter skjønner at man må løpe hjem og smågutter forstår at de må holde seg i sine posisjoner slik at ikke en hel side åpner seg og de forstår og at det smeller når man ikke presser/takler en motspiller. Når vi ikke en gang gjør det, da møter vi ikke opp. Hadde vi faktisk jobbet defensivt, så kunne dette til og med blitt seier... Dude, det der er lettere sagt enn gjort. De har spillere i verdensklasse overalt på banen. Pasningsspillet deres er ut av en annen verden. Det skal MYE til for å stoppe maskineriet til Barcelona, det er langtifra like enkelt som du beskriver der. Vi var til tider ganske gode defensivt, men det sier jo seg selv at det blir noen mål i mot når de presser på og skaper over 20 målsjanser. neineineineinei. Det jeg skriver der er faktisk ganske enkelt. Noe annet som er enkelt er å ikke tømme midtbanen hver jævla gang vi er i angrep. Stopperne står i ro og lar de skyte. Midtbanen jobber ikke hjem og Evra løper inn sentralt i banen som en annen småguttespiller og lar de rulle opp til kanten... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Og igjen. Andre supportere sin feiring av vårt tap er bare et bevis på hvor store vi er. Jepp. Grunnen til at folk hater Barcelona er akkurat den samme som at folk hater United. I bunnen av alle dårlige unnskyldninger for egne følelser ligger det misunnelse. Jeg ble litt skuffet når jeg så det kollektive hatet mot Barcelona etter skandalekampene mot Real Madrid, for det fikk meg til å innse at vi ikke lenger er best i verden. Enda verre er det jo at jeg faktisk er med på den bølgen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det er ikke barnslig oppførsel å komme med den påpekningen. Jo, det er det. Alle veit kva lag det er snakk om, du er berre irritert fordi Manchester United tapte. Ta deg ein bolle. Hadde du vært her med en én gang i året tror jeg du hadde vært enig med Step_up. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Fy so ufortjent seier!!! blir sint! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Fy so ufortjent seier!!! blir sint! Hvilken kamp har du sett? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Synes vi skal være stolte jeg. Vi har gjort en jævla bra sesong. Ligatittel, semifinale i FA cup og finale i CL. Knallbra!! Vi har levert igjen og jeg synes vi skal holde hodet høyt og huske hvor mye vi elsker denne klubben. Jeg er så utrolig glad for at jeg er Manchester United supporter. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Synes vi skal være stolte jeg. Vi har gjort en jævla bra sesong. Ligatittel, semifinale i FA cup og finale i CL. Knallbra!! Vi har levert igjen og jeg synes vi skal holde hodet høyt og huske hvor mye vi elsker denne klubben. Jeg er så utrolig glad for at jeg er Manchester United supporter. er du seriøs/evt. på lykkepiller? i dag var det taktisk forståelse på linje med lilleputter. Jeg tror ikke det var bevisst, men jobber man hjem i forsvar så kan man faktisk forhindre scoringer. Det så ikke spillerne ut til å skjønne i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hærverk driver barca med også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg