Gå til innhold

CL-finale 2011: Barcelona - Man Utd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri vært noe spesielt Barca-fan, men man må jo bare ta av seg hatten. Og pengene jeg vant ble like lettjente som jeg hadde trodd.

Må vel være en av tidenes mest sikre pengespill på Barca i kveld. hva var oddsen? 1.00?

Lenke til kommentar

Sier en som holder med Leeds. STFU.

Du sier så ufattelig mye teit. Greit nok at du er frustrert, men ta det litt med ro :)

Samme til deg vil vel NOEN si. Beklager at eg sier mye teit. Du vet det du gutt.

Vet at mange sikkert syns at jeg sier mye teit, men det syns de nok om deg også. Noen ganger er du rett og slett i en klasse for deg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Maefteda:Det jeg tar fra Barcelona, var at de ikke møtte noe fotballag utpå der. Når vi ikke en gang gjør noe så enkelt som å jobbe hjem med midtbanen, da har jeg vanskelig for å skryte av en motstander...

Det er jo en grunn til at de ikke møter opp akkurat når det er Barcelona. De har møtt opp i 18/20 tilfeller ellers de siste 3 sesongene, men begge gangene har det gått dårlig mot Barcelona. Man må ta noen grep når man møter Barcelona, for de er på et annet nivå ferdighetsmessig. Inter, Chelsea, Real og Arsenal har skjønt det, men det er likevel vanskelig å stoppe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke så stor fan av Man. U, men Rooney.. herregud for en arbeidshest :love:

Jeg spør igjen:Hvem?

MANU.

Problemer med å lese?

Nei. Du da? Er en grunn til at jeg spurte hvem og det er en grunn til at jeg spurte...

Ser ingen grunn til å spørre, ser godt hvem han mener. Manchester United/Manu/Man Utd/ Man U.

Lenke til kommentar

Sier en som holder med Leeds. STFU.

Du sier så ufattelig mye teit. Greit nok at du er frustrert, men ta det litt med ro :)

Samme til deg vil vel NOEN si. Beklager at eg sier mye teit. Du vet det du gutt.

Vet at mange sikkert syns at jeg sier mye teit, men det syns de nok om deg også. Noen ganger er du rett og slett i en klasse for deg :)

Noen ganger? Sutringen til LunaticFanatic gjør jo alt dobbelt så morsomt!

Lenke til kommentar

Har aldri vært noe spesielt Barca-fan, men man må jo bare ta av seg hatten. Og pengene jeg vant ble like lettjente som jeg hadde trodd.

Må vel være en av tidenes mest sikre pengespill på Barca i kveld. hva var oddsen? 1.00?

2.00 hos NT. Greit nok, skulle bare satset mye mer. Altså selv NT må jo forstå at laget som lot Kuyt score tre mål på seg ikke har noen sjangs mot Barca. :p

Lenke til kommentar

Maefteda:Det jeg tar fra Barcelona, var at de ikke møtte noe fotballag utpå der. Når vi ikke en gang gjør noe så enkelt som å jobbe hjem med midtbanen, da har jeg vanskelig for å skryte av en motstander...

Det er jo en grunn til at de ikke møter opp akkurat når det er Barcelona. De har møtt opp i 18/20 tilfeller ellers de siste 3 sesongene, men begge gangene har det gått dårlig mot Barcelona. Man må ta noen grep når man møter Barcelona, for de er på et annet nivå ferdighetsmessig. Inter, Chelsea, Real og Arsenal har skjønt det, men det er likevel vanskelig å stoppe.

Men selv lilleputter skjønner at man må løpe hjem og smågutter forstår at de må holde seg i sine posisjoner slik at ikke en hel side åpner seg og de forstår og at det smeller når man ikke presser/takler en motspiller. Når vi ikke en gang gjør det, da møter vi ikke opp. Hadde vi faktisk jobbet defensivt, så kunne dette til og med blitt seier...

Lenke til kommentar

Regner med du overser de andre da. Greit at du og andre er ute etter meg, men du kan da i det minste late som du tenker over hva andre skriver også.

Du må jo regne med kommentarer tilbake når du selv kommer med usaklige kommentarer

Nei, han kan ikke regne med dette siden han poster veldig, veldig mye på fotballforumet på diskusjon.no - og dermed ikke er å regne som en medgangssupporter...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke så stor fan av Man. U, men Rooney.. herregud for en arbeidshest :love:

Jeg spør igjen:Hvem?

MANU.

Problemer med å lese?

Nei. Du da? Er en grunn til at jeg spurte hvem og det er en grunn til at jeg spurte...

Ser ingen grunn til å spørre, ser godt hvem han mener. Manchester United/Manu/Man Utd/ Man U.

Helt riktig.

Lenke til kommentar

2.00 hos NT. Greit nok, skulle bare satset mye mer. Altså selv NT må jo forstå at laget som lot Kuyt score tre mål på seg ikke har noen sjangs mot Barca. :p

Onkelen min satt 10k på Barca, hvor mye gir det i gevinst, da?

Har ikke peil på odds. :p

Lenke til kommentar

Men selv lilleputter skjønner at man må løpe hjem og smågutter forstår at de må holde seg i sine posisjoner slik at ikke en hel side åpner seg og de forstår og at det smeller når man ikke presser/takler en motspiller. Når vi ikke en gang gjør det, da møter vi ikke opp. Hadde vi faktisk jobbet defensivt, så kunne dette til og med blitt seier...

Man Utd gjorde det riktige defensivt oftere enn de gjorde feil, men når Barcelona gir dem så mange muligheter til å feile, så blir det til slutt tellende. All vet at feil kan bli straffet av god motstand, og denne straffen kommer mye oftere når Man Utd møter Barcelona istedenfor Stoke.

Lenke til kommentar

Jeg skaper meg ikke av åpenbare grunner hvis man leser hva som står der...

Barnsleg oppførsel som det burde du halde deg for god til. Gå og legg deg om du ikkje har noko å bidra med i tråden.

Igjen klarte Barcelona å vise fram fabelaktig fotball. At laget er eit av tidenes beste er det ingen tvil om.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...