IcedInsanity Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Er så fint at alle som kommer inn å skriver her nå er her kun for å provosere å spre kvalme. Synd at dere ikke ser at det er pga deres oppgulp at det blir drittslenging her inne. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg er ikke så stor fan av Man. U, men Rooney.. herregud for en arbeidshest Jeg spør igjen:Hvem? Slutt å skap deg. 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Trollene kan vi være utenom nå.. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Jeg er ikke så stor fan av Man. U, men Rooney.. herregud for en arbeidshest Jeg spør igjen:Hvem? MANU. Problemer med å lese? Endret 28. mai 2011 av makkaa Lenke til kommentar
Populært innlegg fnats Skrevet 28. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. mai 2011 Er alle andre enn Man U-supportere troll, LunaticFanatic? 12 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Oh yes, trollfest her inne. Hvorfor stenger man ikke tråden ASAP? Kjipt at det gikk som det gikk, nå kommer Barcelonaonanien aldri til å ta slutt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det fortjent at Barca vinner. De utnytter svakhetene våre (og de var det mange av idag) og spiller oss ut i 80 av 90 minutter. Lekestue, rett og slett. Når midtbanekrigerne (Carrick, Park og Valencia) failer totalt og Evra endelig blir satt opp mot et angrep som faktisk klarer å avdekke det faktum at han har blitt fullstendig søppel går det selvfølgelig ikke veien. Vi hadde ingenting å kjempe med og det gjorde at det offensive ikke fikk sjansen til å gjøre noe. Hernandez sto jo bare og så på at Barca brukte midtbanen vår som rundingsbøyer. Skuffende, men jeg forventet egentlig tap. Kudos til Barcelona som spiller en kanongod fotballkamp. Messi, Xavi og Iniesta er det bare å bøye seg i støvet for. Sympatiske spillere som spiller med en eleganse og klasse det er umulig å ikke erkjenne. De styrer showet uansett motstand. Var gøy å se Busquets få flere kilevinker i trynet, så blir det litt mer balanse i regnskapet, hva ekte ansiktsmeller kontra skuespill angår. Funfact: Vi har sluppet inn minst to mål i alle kampene vi har spilt med de hvite draktene. Er så jævlig glad for at de er tredjedrakt til neste år. Nå som kampen er over er jeg også kjempeglad for at sesongen er over, og sett med mine United-briller har det vært en sesong som ikke går i glemmeboken med det første. Den har, tross skuffelsene FA Cup og CL, gått over all forventning. Om noen hadde fortalt meg før sesongen at vi skulle sitte med ligagull nr. 19 og en CL-finale ville jeg hatt vanskelig for å tro dem, men gutta leverte i aller høyeste grad. For noe som har blitt kalt den svakeste United-troppen på mange år er det bare å ta av seg hatten for hva de har klart. At vi gjør tre kjøp som får hodene til å gå i spinn hos samtlige fotballinteresserte, og likevel får 67% av dem til å spille som om de har vært i toppen av internasjonal fotball i en årrekke er bemerkelsesverdig. Selv på en dag hvor vi fortjent taper en finale 3-1 klarer jeg ikke å være misfornøyd, for når sesongen sett under ett har overgått all forventning så til de grader, så bør man være glad for at United i det hele tatt spilte kamp i dag. Nå ser jeg frem til noen stressfrie måneder hvor Ferguson vifter med tryllestaven på transfermarkedet og kommer med sult og kampvilje for å vinne ligagull nr. 20. 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=UMxDi5z-1Jo 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Etter alt det snakket om at Ferguson hadde funnet ut hvordan Barcelona spiller, og hvordan man skal stoppe Messi hadde jeg forventet bedre. Sitter som et spørsmålstegn når SAF, verdens beste manager, forbereder et lag på denne måten. De var ikke i nærheten. VdS, Evra, Park, Valencia.. Skikkelig dårlig kamp fra hele gjengen. Grunnen til at det blir sånn, er at Barcelona er vanvittig gode, og da må man gjøre mange ting for å utligne forskjellen. Merkelig at Man Utd ikke var mer aggresive høyt oppe i banen, de gangene de gjorde det, så fikk de litt poessesion og mulighet for sjanse. Skjønner ikke hvordan Fergie kan feile på dette for andre gang på 3 sesonger. Busquets var en gigant idag, vant ballen hele tiden, skaffet rom og gjorde smarte løsninger. Veldig få takter på han også, bortsett fra 1 gang hvor kampen var dead and buried. Messi er også igjen utrolig sentral i spillet til Barcelona, han fikk jo ALT for mye rom og der må Park ta mye av skylden. På en måte veldig synd, for jeg digger Park, men dette var et for høyt nivå for han. Veldig symbolsk hvordan han ikke er i nærheten av å presse Messi på 2-1, spesielt gestikuleringen hans som sier at han har gitt opp. Er vanskelig å ta noe fra Barcelona idag. Man Utd var dårlige, men Barcelona var ditto gode. Ingen/få situasjoner å kritisere også, deilig å se. Det at dommer la lista veldig lavt for frispark er ikke deres skyld. Mourinho kan ta seg en bolle, for det var en verdig vinner av Champions League. Var skummelt å se hvor lite Utd fikk til. Det begynte bra som sist de møttes i Cl finalen, men så dabbet det av, nesten som forventet. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Sier en som holder med Leeds. STFU. Tydeligvis ikke så veldig smart du heller. Tydeligvis smartere enn deg ditt troll. Troller ikke. Sier bare det er usaklig å påstå at det er det samme om dere tapte, siden dere vant PL. Så klart er det ikke det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Er alle andre enn Man U-supportere troll, LunaticFanatic? Når de kommer her og sprer oppgulp og plutselig "heier" på Barca, ja. Det tror eg tilogmed DU skjønner. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Maefteda:Det jeg tar fra Barcelona, var at de ikke møtte noe fotballag utpå der. Når vi ikke en gang gjør noe så enkelt som å jobbe hjem med midtbanen, da har jeg vanskelig for å skryte av en motstander... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jaja. Barca vant fortjent. Men who cares. Vi er ligamestere. Det beviser bare at dere er langt fra å være verdens beste lag. Morsomt å se at dere ikke har sjanse når dere møter et lag som, hmm, kanskje er i en annen liga. Barca kan si at de vant CL med å jukse. De jukset ikke i finalen. De trengte ikke jukse for å slå manu. De måtte jukse for å slå Real. På hvilken måte var det noe annet enn det jeg sa? Jeg var mye mer presis enn det du var. Flink gutt Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Er så fint at alle som kommer inn å skriver her nå er her kun for å provosere å spre kvalme. Synd at dere ikke ser at det er pga deres oppgulp at det blir drittslenging her inne. Kun jeg som ser ironien? 6 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Tilbake fra Pub. Dette gikk omtrent som forventet, litt verre kanskje. Forrige finale var et bittert tap, selv om det også var fullt fortjent. I år er det ikke like bittert for min del. Man blir vel litt resignert når man spiller mot et lag som Barca. Jeg er ikke verdens største fan av deres spillestil, men i dag kan jeg ikke klage. Lite filming, sutring og usportsligheter i dag. Barca vinner helt fortjent og de er kanskje verdens beste lag i historien. All ære til de. De er helt vanvittig gode, og Guardiola er et geni. Det er egentlig greit å bli slått så grundig. Det verste er å tape jevne kamper. Vi er verdens andre beste lag. Det kunne vært verre. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Har aldri vært noe spesielt Barca-fan, men man må jo bare ta av seg hatten. Og pengene jeg vant ble like lettjente som jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Wow, det har mye å si i CL sammenheng. Men klart, bedre å ha 19 ligaseire hvor et sted Barca ikke finnes. Hvor Barca er finnes det ikke håp. Kanskje en grunn til at en midtstopper ikke kan bli verdens beste fotball spiller. Barca er BÅDE ligamestre og de KNUSTE de engelske ligamesterne i en CL finale. Og Chelsea har FA-cupen Moro å se at supporterene til de to største kjøpelagene i PL runker i kor for Barcelona. Jeg er ikke overrasket av City og Chelsea supporterene også er Barca fans. Hahaha, alltid morsomt å se at dere United supportere ikke tåler å høre noe når dere blir rundtspilt. Derimot når Chelsea, Liverpool, Arsenal og City blir spilt av banen, ja fy faen da lager dere liv og fan sider om alt mulig dritt bare for å provosere. Dere må tåle at dere får igjen. Dere er supportere så dere burde da faen meg klare å høre at folk synes det er morsomt at United blir rundtspilt. Så klart er det morsomt for oss. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Sier en som holder med Leeds. STFU. Tydeligvis ikke så veldig smart du heller. Tydeligvis smartere enn deg ditt troll. Troller ikke. Sier bare det er usaklig å påstå at det er det samme om dere tapte, siden dere vant PL. Så klart er det ikke det. Har ikke sagt at det er det heller, Limbeck påsto at det var "who cares" Selfølgelig betyr det noe, men 19 betyr noe det også. Det eg ville frem til. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Er så fint at alle som kommer inn å skriver her nå er her kun for å provosere å spre kvalme. Synd at dere ikke ser at det er pga deres oppgulp at det blir drittslenging her inne. Kun jeg som ser ironien? Hahahaha, nei Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Vi er verdens andre beste lag. Spenstig påstand. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg