Gå til innhold

CL-finale 2011: Barcelona - Man Utd


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jaja. Barca vant fortjent.

 

Men who cares. Vi er ligamestere.

 

Det beviser bare at dere er langt fra å være verdens beste lag. Morsomt å se at dere ikke har sjanse når dere møter et lag som, hmm, kanskje er i en annen liga.

Spansk liga for å være nøyaktig.

 

Ikke helt den spenningsfinalen jeg ønsket, småskuffet.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Manu er et mye dårligere lagg enn Barca, så jeg forventer at Barca tar hjem gullet.

 

Det beste som kan skje er vel at Busquets filmer seg til en straffe på overtiden. Da kan man, med litt innsats, vri det til å påstå at vi ikke hadde noen verdige vinnere i årets CL.

 

Tipper 3-1 til Barcelola.

 

 

Deilig å ha rett som vanlig.

 

Klasseforskjell i denne kampen. Manu var så dårlige at Barca ikke trengte å ty til de skitne triksene sine.

 

Sikkert deilig å runke til ditt eget speilbilde også.

 

---

 

Gratulerer til alle Barcelona supportere, vel fortjent.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

United taper iallfall med æren i behold. Barcelona spiller som en gjeng ni år gamle fitter, finnes ikke fair play.

 

Gjør vi det? Hvordan? vi prøver ikke å spille fotball og defensivt så gjør vi ikke det elementære enkle som å holde posisjonene, jobbe hjem med midtbanen og støte på ballfører. Hadde vi gjort det, så hadde vi kanskje hatt en sjanse til å vinne kampen. har ikke gutta i studio fått med seg at United så ut som lilleputter i taktisk forståelse i dag? Når man ikke prøver å ha ett forsvar eller prøver å spille i angrep, så er man sjanseløse mot ett Championship-lag.

Lenke til kommentar

Jaja. Barca vant fortjent.

 

Men who cares. Vi er ligamestere.

 

Det beviser bare at dere er langt fra å være verdens beste lag. Morsomt å se at dere ikke har sjanse når dere møter et lag som, hmm, kanskje er i en annen liga.

 

 

Jepp. Den spanske liga. Men det er jo bare en cup. Jeg har ikke sagt at vi er verdens beste. Ikke at Barca er det heller. Men jeg kan si at vi ble tapende finalist uten å jukse. Barca kan si at de vant CL med å jukse.

 

Men som sagt. Who cares. Det er jo bare CL. Vi er ligamestere. Ingen kan ta fra oss det

Lenke til kommentar

free-online-virtual-worlds-21.jpg

Hvordan alle scumssupportere er nå :p

 

Nei vi er slik:

 

post-97018-0-15486700-1306615203_thumb.png

 

UNITED WE STAND!

 

Wow, det har mye å si i CL sammenheng. Men klart, bedre å ha 19 ligaseire hvor et sted Barca ikke finnes. Hvor Barca er finnes det ikke håp.

 

Kanskje en grunn til at en midtstopper ikke kan bli verdens beste fotball spiller.

 

Barca er BÅDE ligamestre og de KNUSTE de engelske ligamesterne i en CL finale.

Endret av Emils1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja. Barca vant fortjent.

 

Men who cares. Vi er ligamestere.

 

Det beviser bare at dere er langt fra å være verdens beste lag. Morsomt å se at dere ikke har sjanse når dere møter et lag som, hmm, kanskje er i en annen liga.

Barca kan si at de vant CL med å jukse.

 

De jukset ikke i finalen. De trengte ikke jukse for å slå manu. De måtte jukse for å slå Real.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jaja. Barca vant fortjent.

 

Men who cares. Vi er ligamestere.

 

Det beviser bare at dere er langt fra å være verdens beste lag. Morsomt å se at dere ikke har sjanse når dere møter et lag som, hmm, kanskje er i en annen liga.

 

 

Jepp. Den spanske liga. Men det er jo bare en cup. Jeg har ikke sagt at vi er verdens beste. Ikke at Barca er det heller. Men jeg kan si at vi ble tapende finalist uten å jukse. Barca kan si at de vant CL med å jukse.

 

Men som sagt. Who cares. Det er jo bare CL. Vi er ligamestere. Ingen kan ta fra oss det

 

who cares? bare CL? smart sagt..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

free-online-virtual-worlds-21.jpg

Hvordan alle scumssupportere er nå :p

 

Nei vi er slik:

 

post-97018-0-15486700-1306615203_thumb.png

 

UNITED WE STAND!

 

Wow, det har mye å si i CL sammenheng. Men klart, bedre å ha 19 ligaseire hvor et sted Barca ikke finnes. Hvor Barca er finnes det ikke håp.

 

Kanskje en grunn til at en midtstopper ikke kan bli verdens beste fotball spiller.

 

Barca er BÅDE ligamestre og de KNUSTE de engelske ligamesterne i en CL finale.

 

Spansk ligamestere ja. Det har mye å si for oss.

Lenke til kommentar

Men jeg kan si at vi ble tapende finalist uten å jukse. Barca kan si at de vant CL med å jukse.

 

 

Hvordan? Jeg så ikke noe juks i forbindelse med målene.. Utd. fikk derimot et mål som skulle vært annullert.

 

Det er jo bare CL.

 

Det var da veldig enkel tankegang. CL er faktisk et veldig stort trofé.

Lenke til kommentar

Jaja. Barca vant fortjent.

 

Men who cares. Vi er ligamestere.

 

Det beviser bare at dere er langt fra å være verdens beste lag. Morsomt å se at dere ikke har sjanse når dere møter et lag som, hmm, kanskje er i en annen liga.

Barca kan si at de vant CL med å jukse.

 

De jukset ikke i finalen. De trengte ikke jukse for å slå manu. De måtte jukse for å slå Real.

 

På hvilken måte var det noe annet enn det jeg sa?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...