Gå til innhold

CL-finale 2011: Barcelona - Man Utd


Anbefalte innlegg

Kjeften din medgangsupporter.

 

LOL! Medgangssuporter? Sier en som heier på Man Untd. Alle nordmenn som heier på dem gjør det bare pga. sukess i PL. Jeg heier på Barca fordi stemoren min er der i fra, og jeg har vært der hundre ganger. Snakk om medgangssuporter du!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det på tide å dra frem grunnleggende fotballforståelse. Er jo slik vi har sluppet inn disse målene(mangel på den forståelsen). Vi hadde ikke trengt spisser i dag, for det defensive arbeidet vårt ødelegger kampen totalt og at dommeren får lov å dømme her er en fornærmelse mot Edvartsen som dommer...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Ufattelig av Ferguson som sitter nesten på banen å ikke greie se hva vi ser; at park, evra og giggs gjør jack fucking shit utpå der!

 

"Vi vet hvordan vi skal ta dem"! Ja, hvordan da Ferguson???

 

Og alle Abuer og troll som mingler her inne, Fuck off jævla verdiløse tapere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjeften din medgangsupporter.

 

LOL! Medgangssuporter? Sier en som heier på Man Untd. Alle nordmenn som heier på dem gjør det bare pga. sukess i PL. Jeg heier på Barca fordi stemoren min er der i fra, og jeg har vært der hundre ganger. Snakk om medgangssuporter du!

 

Alle får stempel som medgangssupporter i denne delen av forumet når dem titter ut hulen sin når lag som Barca eller Real Madrid vinner mot eksempel United. Er man ikke aktiv i denne delen til vanlig, får man automatisk stempel som medgangssupporter.

 

Uansett så dominerer Barca denne banen etter alle kunstens regler. En fryd å se på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

1. Herlig forarbeid av Messi, og for en nydelig avslutning.

 

2. LunaticFanatic sutrer sykt mye. Hysterisk! :D

 

Sutrer? Synd du ikke vet hva engasjement er og ikke i dine 10 år på jorden har opplevd slikt. Gjør meg ingenting om Barca vinner, det som irriterer og som du vet å utnytte er at slike som deg kommer å godter dere, men så ser vi ingenting av dere resten av året. Stikk ditt troll.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...