Gå til innhold

CL-finale 2011: Barcelona - Man Utd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja. Tror ikke det er noe galt med utførelsen, men kanskje vi kan forandre planen litt.

 

Jeg liker defensiv fotball, men det er kanskje ikke så lurt i denne kampen siden angrepet til Barca er såpass godt. Kanskje vi kan prøve å møte litt høyere og få invilvert de offensive spillerene våre mere og legge press på et Barca forsvar så er lagets klart svake side.

 

Nani hadde vert en spennende spiller i denne kampen. Valencia har slitt litt.

 

Ellers er jeg fornøyd med første omgang. Barca har noen sjangser men det er ikke for galt. Kampen har vert litt slik jeg trodde den skulle bli. Barca triller ball mens vi venter.

 

Ellers synes jeg Edwin gjør det verre enn Evra på målet til Barca. Han selger seg

Lenke til kommentar

Evra har vært ganske håpløs, Barcelona får gang på gang free-pass på siden hans. Han har tydeligvis fått i oppdrag om å følge Messi, men når han trekker inn i midten, som han har gjort hele kampen, blottlegges venstresiden til Man Utd.

 

Barcelona har vært klart best, føler alltid at det kan skje noe. Umulig å ta noe fra målet til Man Utd likevel. Virkelig klasse av Rooney, som viser hvorfor han er så god. Omtrent full uttelling hos Man Utd, og sløsing av Barcelona, spennende.

 

Deilig å se en kamp(hittil) uten store kontroverser. Var en liten hands-situasjon og godt mulig offside på Giggs, men de er så close call at dommer ikke kan klandres.

 

Som sagt før, et godt forsvar kan temme Valencia. Han er alt for dårlig med mann i rygg, og får aldri rettvendt seg der han er best. Tror Man Utd vil gjøre lurt i å sette innpå Nani, men det ofrer litt defensivt som kan bli fatalt. Spennende å se om Fergie tørr å satse.

Lenke til kommentar

Med tanke på at både Fabio og Raphael er veletablerte i vårt forsvar syns jeg at Evra kan pakke sekken og dra.

Ja, han er en av kontiunitetsbærerne i laget og sier som regel mye riktig, men for øyeblikket er han rundingsbøye utpå der!

 

Rafael*

 

Mulig du ikke ser så mye på United, men jeg er litt pirkete :p

Lenke til kommentar

Fornøyd med stillingen etter førsteomgang. United starter best, men Barca eier den neste halvtimen. Fryktet faktisk at det var kjørt på 1-0, men heldigvis har vi en rå Rooney på topp. Håper vi kommer ut på samme måte i annen omgang, vi må ta Barca på senga om det skal bli seier her.

Lenke til kommentar

Manu er heldige som klarer U til pause.

 

Hvem? :hmm: Jeg har aldri hørt om ManU. Jeg har hørt om Manchester United...

 

Noen som kan bekrefte/avkrefte om det faktisk var en liten hands-situasjon hvor Utd. utlignet? Ser på en litt crappy stream, så litt vanskelig å få med seg alle detaljene.

 

Kan avbekrefte det.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Jeg er misunnelig på Manchester United sin Rooney. Han er virkelig en komplett spiller. For en arbeidsinnsats og moral. Han var stor i forrige sesong, men han har utviklet seg til en mer komplett spiller denne sesongen, selv om målene ikke har vært like mange.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...