MKej Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Drit nå i Berbatov. Hjelper ikke å ha han på bana uansett. Han scorer jo hvert skudd år. Sjansen for at han scorer når man trenger det er vel som å tro på nissen. -1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hva i helvette!! Ingen Berba!?!? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Ingen Puyol. United vinner denne greit. 1-2. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Drit nå i Berbatov. Hjelper ikke å ha han på bana uansett. Han scorer jo hvert skudd år. Sjansen for at han scorer når man trenger det er vel som å tro på nissen. Sjansen for at PLs toppscorer (Berba) scorer er vel statistisk sett større enn noen andre på United. Ingen Puyol. United vinner denne greit. 1-2. Barcelonas lag: Valdés; Alves, Puyol, Piqué, Abidal; Busquets, Xavi, Iniesta; Pedro, Messi og Villa Fra United.no igjen. Edit: Puyol ble fjernet igjen ^^ Endret 28. mai 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Synes Berba bare har vært målløs i mange kamper også har han scoret flere i enkelt kamper. Han har ikke scort jevnt gjennom hele sesongen. Mener at det er større sjans for at Hernandez gjør noe. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Herlig at vi stiller med to spisser. Barca med en midtbanespiller i midtforsvar, Abidal som nylig har kommet tilbake etter en alvorlig sykdom, Alves som elsker å dra framover og etterlater seg rom bakover. Dvs. utrolig mye press på ex-Red Pique. Vi kommer til å få noen sjanser, det viktigste er å ta vare på de. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Synes Berba bare har vært målløs i mange kamper også har han scoret flere i enkelt kamper. Han har ikke scort jevnt gjennom hele sesongen. Mener at det er større sjans for at Hernandez gjør noe. Berba kan gjøre så mye med ballen, så den ser jeg ikke. Han har den kreativiteten erten ikke har...Berba-Rooney hadde vært perfekt, men det går vel greit uansett. Endret 28. mai 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hva skjer med Puyol? Har jo slitt med skade i det siste. Sky sier nå at han har haltet helt siden i går. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 De synger mot City på Sentrum scene? Lol. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Valencia istedenfor Nani? Javel... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Valencia istedenfor Nani? Javel... Du har ikke sett så mye United i det siste? Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvilken tv kanal går kampen på? finner det ikke ut og nå begynner det og bli dårlig tid Eventuelt en live streaming side jeg kan se den på hadde også vært greit og vite Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 For fotballens skyld, så håper jeg United rævpuler Barca idag. Hilsen Arsenal-supporter. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvilken tv kanal går kampen på? finner det ikke ut og nå begynner det og bli dårlig tid Eventuelt en live streaming side jeg kan se den på hadde også vært greit og vite Viasat 4 og Viasat Sport HD Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 For fotballens skyld, så håper jeg United rævpuler Barca idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg