nordmannen Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Har noen tippa på kampen? Hvor mye? Hos hvem har dere i så fall tippa? Hvem tror dere vinner i dag da? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 1 - 0 (Messi), siter meg på det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvordan er mulighetene for stream online? Lovlig i hovedsak, da jeg gjerne vil ha litt kvalitet. Tidligere har det virket gjennom unibet eller andre, men nå krever de at jeg spiller på kamper o.l. for å få sett. Vet Viasat sender online for 99 kr. Noen flere? Gjerne uten Silverlight som Viaplay kjører. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Nei, nå er det å samlest med kompiser. (Uheldigvis kun Man U supportere). Men lykke til Barca supportere, måtte det bli et nytt Barca triumf. Visca el Barca Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) 18.50: Oi, oi, oi igjen. Stuart Mathieson, United-eksperten i Manchester Evening News skriver på twitter at han har hørt at Berbatov ikke en gang er på benken... 18.45: Oi, oi, oi. Hårene reiser seg. Ryktene blant pressefolkene på Wembley er at Ferguson har en megaoverraskelse i laguttaket i kveld.... WHAT!?!? Endret 28. mai 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Megaoverraskelsen kan være vrakingen av Berbatov mener folk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Om Berba ikke er i troppen engang, vel da vet jeg ikke hva jeg gjør. Build up i gang på Sky Sports. Red Legend Gazza i studio! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvis Berbatov ikke er med på benken må det være skade inne i bildet. Selvsagt er mannen verdig en plass på benken og et innhopp hvis United jager mål. Eventuelt hvis de leder og må holde på ballen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Heia dommer'n. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Noen som har en link til stream? Glem det. Endret 28. mai 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Hvis Berba ikke er på benken betyr det vel at Fletcher starter. Man trenger da ikke 2 spisser på benken. edit: "Denne sesongen har Schalke fått en ny stjernekeeper i Neuer." Viasat er i gang! Endret 28. mai 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Ganske så greit nervøs nå ja! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Just like the busby babes in days gone by, We'll keep the red flags flying high, Your gonna see us all from far and wide, Your gonna hear the masses sing with pride. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) 19.17: Et rykte fra The Mirror går på at Fletcher starter i stedet for Hernandez...dette er til å bli gal av, men føler nesten at jeg må dele alt med dere. Rett eller feil. United.no 19.31: På benken: Kuszczak, Smalling, Fletcher, Scholes, Anderson, Nani, Owen 19.30: Uniteds startellever, skal være bekreftet: Van der Sar, Fabio, Ferdinand, Vidic, Evra, Valencia, Carrick, Giggs, Park, Rooney, Hernandez. Endret 28. mai 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 OFFICIAL MUFC TEAM: (via Clive Tyldesley): van der Sar Fabio Ferdinand Vidic Evra Valencia Carrick Giggs Park Rooney Hernandez SUBS: Kuszczak, Smalling, Fletcher, Anderson, Scholes, Nani, Owen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Vil berre ynskjer alle United-fans som er innom her lykke til. Håper vi får ein flott kamp i kveld, der det ikkje er fokus på dårlege dommaravgjersler eller usportslegheiter. Eg vil sjølvsagt heller ha eit stygt tap, dvs at vi vinner ufortjent 1-0, men om vi skulle tape fortent så er det mot eit fantastisk lag og noko eg etterkvart vil akseptere sjølv om at det vil vere surt der og då. Nervane har vore på plass ei stund og eg gler meg til eg får heve innpå nokre øl. Vart nesten skjelven når eg tok på meg drakta og eg merkar at eg er forferdeleg klar for at kampen skal byrje. We love United, we do. We love United, we do! We love United, we do! Oh, United we love you! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Drit nå i Berbatov. Hjelper ikke å ha han på bana uansett. Han scorer jo hvert skudd år. Sjansen for at han scorer når man trenger det er vel som å tro på nissen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg