Gå til innhold

CL-finale 2011: Barcelona - Man Utd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er mulighetene for stream online? Lovlig i hovedsak, da jeg gjerne vil ha litt kvalitet. Tidligere har det virket gjennom unibet eller andre, men nå krever de at jeg spiller på kamper o.l. for å få sett. Vet Viasat sender online for 99 kr.

 

Noen flere?

 

Gjerne uten Silverlight som Viaplay kjører.

Lenke til kommentar
18.50: Oi, oi, oi igjen. Stuart Mathieson, United-eksperten i Manchester Evening News skriver på twitter at han har hørt at Berbatov ikke en gang er på benken...

 

18.45: Oi, oi, oi. Hårene reiser seg. Ryktene blant pressefolkene på Wembley er at Ferguson har en megaoverraskelse i laguttaket i kveld....

 

WHAT!?!?

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar
19.17: Et rykte fra The Mirror går på at Fletcher starter i stedet for Hernandez...dette er til å bli gal av, men føler nesten at jeg må dele alt med dere. Rett eller feil.

 

United.no

 

 

19.31: På benken: Kuszczak, Smalling, Fletcher, Scholes, Anderson, Nani, Owen

 

19.30: Uniteds startellever, skal være bekreftet: Van der Sar, Fabio, Ferdinand, Vidic, Evra, Valencia, Carrick, Giggs, Park, Rooney, Hernandez.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Vil berre ynskjer alle United-fans som er innom her lykke til. Håper vi får ein flott kamp i kveld, der det ikkje er fokus på dårlege dommaravgjersler eller usportslegheiter. Eg vil sjølvsagt heller ha eit stygt tap, dvs at vi vinner ufortjent 1-0, men om vi skulle tape fortent så er det mot eit fantastisk lag og noko eg etterkvart vil akseptere sjølv om at det vil vere surt der og då.

 

Nervane har vore på plass ei stund og eg gler meg til eg får heve innpå nokre øl. Vart nesten skjelven når eg tok på meg drakta og eg merkar at eg er forferdeleg klar for at kampen skal byrje.

 

We love United, we do. We love United, we do! We love United, we do! Oh, United we love you!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...