Gå til innhold

CL-finale 2011: Barcelona - Man Utd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt mye å gjøre i det siste så jeg har ikke tenkt på finalen før for en knapp time siden. Merker spenningen begynner å ta seg opp i skrotten, jeg blir litt urolig og på sett og vis grugleder meg. Jeg forventer en av tidenes finaler mellom verdens to beste lag (fuck den som påstår et av dagens lag ikke fortjener å være i finalen), men jeg er ekstremt redd for at den fotballmessig kommer til å skuffe noe voldsomt. Jeg vil se en hard og tett kamp med mye temperatur. Et par overtente spillere på hvert lag hadde smakt glimrende.

 

Jeg tror de på topp hos katalanerne blir litt for kjappe i vendingene for de røde fra Manchester. Kroppen min sier 2-0 til Barcelona, men jeg håper på britisk triumf.

 

Nå venter et solid indrefiletmåltid som oppladning til kampen. Det blir en bra kveld, det er dette fotball handler om!

 

Har forresten følt meg sikker på Uniteds lagoppstilling lenge:

 

VdS

Fabio - Vidic - Ferdinand - Evra

Valencia - Carrick - Giggs - Park

Rooney

Hernandez

 

Noen som har status på Barcelonatroppen? Er det mulighet for Mascherano i midten og Puyol på venstreback?

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Manu er et mye dårligere lagg enn Barca, så jeg forventer at Barca tar hjem gullet.

 

Det beste som kan skje er vel at Busquets filmer seg til en straffe på overtiden. Da kan man, med litt innsats, vri det til å påstå at vi ikke hadde noen verdige vinnere i årets CL.

 

Tipper 3-1 til Barcelola.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...