Gå til innhold

CL-finale 2011: Barcelona - Man Utd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er man i finalen, så er man i finalen. Ingen tvil om at dette er de 2 beste lagene i verden synes jeg. Shaktar kom jo faktisk foran Arsenal i gruppa si, og er ikke et dårlig lag. Schalke slo ut Inter, og å rundspille dem med B-lag er en prestasjon i seg selv. Synes lagene har hatt nogenlunde like vanskelig kamper.

Lenke til kommentar

Barca derimot har måttet gå gjennom lag som Arsenal, RealMadrid (De jeg kommer på i farta) for å nå finalen.

Fint du kom med akkurat de som eksempel. Vil ikke si at det var rett av dommeren å utvise RvP, heller ikke Pepe. At de annullerte Madrids mål på Camp Nou er vel også feil. Dette er tilfeller som har vært viktige faktorer for at Barcelona er i finalen!

 

Barcelonas vei til CL-Finalen 2011

 

 

Endret av Verbalo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jaja, hvis du mener United har hatt lett motstand, synd for deg. Slik er cupfotball.

 

I Kvartfinalen møtte Barcelona Shaktar Donetsk om jeg ikke husker helt feil, vi ikke si at de er så inn i helvettes gode. Samme runde møtte United Chelsea.

Shaktar har vunnet den ukrainske serien 2 ganger på rad, vant sin gruppe i CL. De har et godt mannskap og spiller underholdene fotball. Et resultat av Shaktars satsing på unge brasilianere

Lenke til kommentar

Barca derimot har måttet gå gjennom lag som Arsenal, RealMadrid (De jeg kommer på i farta) for å nå finalen.

Fint du kom med akkurat de som eksempel. Vil ikke si at det var rett av dommeren å utvise RvP, heller ikke Pepe. At de annullerte Madrids mål på Camp Nou er vel også feil. Dette er tilfeller som har vært viktige faktorer for at Barcelona er i finalen!

 

Barcelonas vei til CL-Finalen 2011

 

 

 

Ja, for Barcelona har ikke hatt noen avgjørelser som har gått imot dem heller.

 

 

 

 

Finalelagene er der fortjent begge to. Så og si lik motstand til finalen og det ligger til rette for en god finale. United-spillerne virker tente og vi får nok se et United-lag som ønsker å sjokkere Barcelona.

Lenke til kommentar

Benitez med litt taktisk analyse i The Times. Går ikkje så djupt inn på det, men er triveleg lesning over kaffikoppen.

 

Likar ingen av laga, men for min del er Barcelona the lesser evil. Om United taper, må eg berre forholde meg til nokre få svært cocky Barcafans. Sånn sett er det ein bonus om Barca vinner, men håpar først og fremst på ærleg spel og ein god kamp, og ikkje noko slikt tull som då Barca spelte mot Real i semifinalen.

Endret av Sjur577
Lenke til kommentar

Jaja, hvis du mener United har hatt lett motstand, synd for deg. Slik er cupfotball.

 

I Kvartfinalen møtte Barcelona Shaktar Donetsk om jeg ikke husker helt feil, vi ikke si at de er så inn i helvettes gode. Samme runde møtte United Chelsea.

Shaktar har vunnet den ukrainske serien 2 ganger på rad, vant sin gruppe i CL. De har et godt mannskap og spiller underholdene fotball. Et resultat av Shaktars satsing på unge brasilianere

Ukraina ja... Jeg mener likevel at både Chelsea og Schalke er bedre enn Shaktar. Muligens Marseille og Valencia er bedre. De var i gruppe med Braga som faktisk kom til finalen i europa League, Partizan og Arsenal som også ble slått av Barcelona. Slik er cupfotball, deal with it.

Lenke til kommentar

Barca derimot har måttet gå gjennom lag som Arsenal, RealMadrid (De jeg kommer på i farta) for å nå finalen.

Fint du kom med akkurat de som eksempel. Vil ikke si at det var rett av dommeren å utvise RvP, heller ikke Pepe. At de annullerte Madrids mål på Camp Nou er vel også feil. Dette er tilfeller som har vært viktige faktorer for at Barcelona er i finalen!

 

Barcelonas vei til CL-Finalen 2011

 

 

 

At Pepe ikje skulle hatt rødt, nei da må eg virkelig le. Det kan du virkelig ikje mene?

Lenke til kommentar

Schalke endte langt langt nede på Bundesliga tabellen og er ikke særlig bedre enn Shaktar. Er ikke veldig stor forskjell på Marseille, Chelsea, Schalke, i forhold til Arsenal, Shaktar og Real Madrid.

 

Begge lag er fortjent i CL finalen, end of discussion.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Jaja, hvis du mener United har hatt lett motstand, synd for deg. Slik er cupfotball.

 

I Kvartfinalen møtte Barcelona Shaktar Donetsk om jeg ikke husker helt feil, vi ikke si at de er så inn i helvettes gode. Samme runde møtte United Chelsea.

Shaktar har vunnet den ukrainske serien 2 ganger på rad, vant sin gruppe i CL. De har et godt mannskap og spiller underholdene fotball. Et resultat av Shaktars satsing på unge brasilianere

Ukraina ja... Jeg mener likevel at både Chelsea og Schalke er bedre enn Shaktar. Muligens Marseille og Valencia er bedre. De var i gruppe med Braga som faktisk kom til finalen i europa League, Partizan og Arsenal som også ble slått av Barcelona. Slik er cupfotball, deal with it.

Begge lag er fortjent i finalen. Tydelig at du har mye peiling på ukrainsk fotball siden du kan si hvilke lag som er bedre enn dem

Lenke til kommentar

Shaktar spiller herlig fotball til tider og beit bra fra seg i CL i år. Pluss at de har ett par veldig habile spillere, minner meg igrunn litt om Arsenal i spillesstil, forskjellen er at de vinner.. Men det sier vel sitt om Ukrainsk liga også, kan ikke se for meg at den er den mest jevne i Europa?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...