Gå til innhold

CL-finale 2011: Barcelona - Man Utd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det flere enn meg som så sammenligningen mellom Messi og Rooney i Aftenposten? Greit nok at Messi er en bedre fotballspiller, men når de gir Messi 8 og Rooney 9 (ut av 10)i fysikk så klarer jeg bare ikke ta dem seriøst. Må vel være en større forskjell i fysikken. Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Driter i rangeringer og piss nå. Fy faen så meningsløst sidefyll.

 

Faen. Jeg sov knapt en time inatt. lå kun og tenkte på lineups. Om Masche starter bak, vel da håper jeg Hernandez starter. Om ikke, vel da håper jeg på 4-5-1. Klarer ikke skrive mer. Grusomt. Stikker på pub nå. Lykke til folkens, bortsett fra deg Maeftda, håper kvelden din blir forjævlig;)

 

Hyrlen out

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan bare si at jeg gleder meg til i dag, tror jeg skal varme opp litt med United filmer. Moskva 2008 osv, hoho :)

 

Jeg skal stort sett gjøre alt annet enn å tenkte på fotball de neste 6-7 timene eller så kommer jeg til å være helt i kjellern når kampen begynner.

 

Så det blir noen timer med L.A. Noire for meg nå kjenner jeg :)

Lenke til kommentar

Pub 9 timer før kampen begynner? :dontgetit:

Jeg skal innom skolen på veien. Så si 6-7 timer.

Hva i h******* skal du der så tidlig?

Greit nok hvis du er ute etter MILFs der, men herregud, dra dit 6 timer før og snakke om Ola Stangvett fram til kampen starter, ikke mine greier!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Lykke til folkens, bortsett fra deg Maeftda, håper kvelden din blir forjævlig;)

Du håper altså at Fat Sam tar over West Ham?

 

Har blitt småsyk over natten, så det lover ikke godt. Håper først og fremst på en velspilt kamp uten masse kontroverser, for jeg er drittlei det maset som følger. 3-2 etter at Messi avgjør, hadde ikke vært galt det.

Lenke til kommentar

Pub 9 timer før kampen begynner? :dontgetit:

Jeg skal innom skolen på veien. Så si 6-7 timer.

Hva i h******* skal du der så tidlig?

Greit nok hvis du er ute etter MILFs der, men herregud, dra dit 6 timer før og snakke om Ola Stangvett fram til kampen starter, ikke mine greier!

På skolen tenker du på? Vel, jeg skjønner hva du mener, men det er forjævlig uansett hvor seint eller tidlig man er der :)

 

Puben serverer Øl, god nok grunn til å gå dit nårsomhelst.

 

Hyrlen out 2.0.

Lenke til kommentar

ManUT har hatt flaks hittil, bare møtt lett motstand (Schalke osv). I dag skal de få svi fordi de tror de er så gode!

 

Godt du har peiling på hva du prater om.

Få høre hva du har å si om den saken da...?

 

Eg er mer intr i å høre dine begrunnelser for det du sier. Vi har hatt LETT motstand? Vi TROR vi er gode? 19 PL titler snakker vel for seg selv skulle en tro.

 

Rangers, Valencia, Marseille, og Chelsea vil eg ikke karakterisere som LETT motstand akuratt. Men om du ikke mener at United fortjener å stå i en CL finale så er eg intr i å høre hvorfor du mener det.

Lenke til kommentar

ManUT har hatt flaks hittil, bare møtt lett motstand (Schalke osv). I dag skal de få svi fordi de tror de er så gode!

 

Godt du har peiling på hva du prater om.

Få høre hva du har å si om den saken da...?

 

Blir dette å mate trollet?

Vi har møtt Rangers, Valencia, Marseille, Schalke og Chelsea. Deres forrige møte med sistnevnte, det tror jeg de fleste av oss har lyst til å glemme.

Panathinaikos, København, Rubin Kazan og Sjakthar. Real Madrid burde jeg ikke nevne, det burde være flaut for deg. København også burde være en flau kamp for deg, utfallet kunne blitt så meget annerledes, hadde det ikke vært for Pinto. Mot Arsenal fikk dere en gavepakke, RvP, nuff said...

Endret av Verbalo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ManUT har hatt flaks hittil, bare møtt lett motstand (Schalke osv). I dag skal de få svi fordi de tror de er så gode!

 

Godt du har peiling på hva du prater om.

Få høre hva du har å si om den saken da...?

 

Blir dette å mate trollet?

Vi har møtt Rangers, Valencia, Marseille, Schalke og Chelsea. Deres forrige møte med sistnevnte, det tror jeg de fleste av oss har lyst til å glemme.

Panathinaikos, København, Rubin Kazan og Sjakthar. Real Madrid burde jeg ikke nevne, det burde være flaut for deg. København også burde være en flau kamp for deg, utfallet kunne blitt så meget annerledes, hadde det ikke vært for Pinto. Mot Arsenal fikk dere en gavepakke, RvP, nuff said...

Jeg er Arsenal-fan. Så det er sagt!

Rangers, Valencia, Marseille og Schalke er walkover. Chelsea var i en av sine dårligste perioder på den tiden og dere fikk nok god hjelp fra dommeren også. Barca derimot har måttet gå gjennom lag som Arsenal, RealMadrid (De jeg kommer på i farta) for å nå finalen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...