Gå til innhold

CL-finale 2011: Barcelona - Man Utd


Anbefalte innlegg

Wow, mye snakk om hvem som er tidenes beste nå. Føler det er på tide å skifte tema. Kampen er om tre dager, vi må begynne å diskutere lagoppstilling. Hvordan tror dere vi stiller på lørdagen? Det jeg tror:

 

VDS

O'Shea - Rio - Vida - Evra

Valencia - Carrick - Giggs - Park

Rooney

Hernandez

 

Benk: Lindegaard, da Silva, Smalling, Fletch/Andy/Scholes, Nani, Berbatov, Owen

 

Selvskreven keeper. Forsvaret er ganske klart, bortsett fra høyrebacken. Hvem som helst av O'Shea og da Silva-brødrene kan spille der. Tror vi går for rutinen til poteten, pluss at han er en god del tryggere defensivt enn tvillingene. Midtbanen blir vrien. Jeg vil se Nani, men jeg tviler dessverre på at SAF vil det samme. Park er en mann for de store anledningene, og er en arbeidsmaskin vi sårt trenger i en slik slitekamp. Carrick as usual DMS foran stopperne, mens Giggsy nesten fortjener å spille denne etter storspillet mot Chelsea. Rooney som hengende spiss, mens Chicha starter fordi han jobber mer enn det Berba gjør. Vi kommer ikke til å få all verdens med sjanser, derfor er det viktig at vi tar de når de først kommer (noe Chicha er ganske god til, rett sted til rett tid).

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil sei eg støtter Latias sitt forslag 100%

Den lagoppstillingen er den samma som eg selv ville valgt.

 

Berre for å vinkle tidenes lag litt annerledes. United har vært meir dominerende i CL enn Barca de siste 5 årene, så så selvjukkende trenger ikkje barca-fansen være. Samme med ekspertkommentatorene.

Lenke til kommentar

Wow, mye snakk om hvem som er tidenes beste nå. Føler det er på tide å skifte tema. Kampen er om tre dager, vi må begynne å diskutere lagoppstilling. Hvordan tror dere vi stiller på lørdagen? Det jeg tror:

 

VDS

O'Shea - Rio - Vida - Evra

Valencia - Carrick - Giggs - Park

Rooney

Hernandez

 

Benk: Lindegaard, da Silva, Smalling, Fletch/Andy/Scholes, Nani, Berbatov, Owen

 

Selvskreven keeper. Forsvaret er ganske klart, bortsett fra høyrebacken. Hvem som helst av O'Shea og da Silva-brødrene kan spille der. Tror vi går for rutinen til poteten, pluss at han er en god del tryggere defensivt enn tvillingene. Midtbanen blir vrien. Jeg vil se Nani, men jeg tviler dessverre på at SAF vil det samme. Park er en mann for de store anledningene, og er en arbeidsmaskin vi sårt trenger i en slik slitekamp. Carrick as usual DMS foran stopperne, mens Giggsy nesten fortjener å spille denne etter storspillet mot Chelsea. Rooney som hengende spiss, mens Chicha starter fordi han jobber mer enn det Berba gjør. Vi kommer ikke til å få all verdens med sjanser, derfor er det viktig at vi tar de når de først kommer (noe Chicha er ganske god til, rett sted til rett tid).

 

Ikke dårlig :)

Lenke til kommentar

Mener det vil være selvmord å starte med Hernandez, da taper vi midtbanekampen.

 

Carrick og Giggs spilte sine kanskje dårligste kamper i United-trøya noengang mot nettopp Barcelona i 09. Hernandez kommer til å bli spist levende av Pique og Puyol, og Giggs er for treg for en kamp som denne, det samme er som f.eks Scholes.

 

Betydningen av en spiller som Fletcher i en kamp som dette kan ikke undervurderes. Han og Park må starte.

Lenke til kommentar
Mener det vil være selvmord å starte med Hernandez, da taper vi midtbanekampen.

Tror Rooney kan gjøre en god jobb i å forstyrre Busquets. Det ville i så tilfelle ødelagt mye for Barcas spill. Personlig tror jeg det kan være fornuftig å starte med Hernandez nettopp fordi Rooney er svært god og oppofrende defensivt.

Lenke til kommentar
Mener det vil være selvmord å starte med Hernandez, da taper vi midtbanekampen.

Tror Rooney kan gjøre en god jobb i å forstyrre Busquets. Det ville i så tilfelle ødelagt mye for Barcas spill. Personlig tror jeg det kan være fornuftig å starte med Hernandez nettopp fordi Rooney er svært god og oppofrende defensivt.

 

Det er da ikke nok å kun ta ut en på midten til Barcelona. Det er minst like viktig å stoppe Xavi og Iniesta. Starter alle disse tre, tror jeg midtbanen deres ikke vil ha nubbsjangs.

 

Park, Fletcher og kanskje Anderson kommer til å bli viktige for dere. Jeg har iallefall liten tro på Giggs og Scholes i en kamp som dette. Tror det blir en jævla spennende kamp, men jeg tror faktisk dere vinner. Moralen i laget deres er jævla sterk for tiden.

Lenke til kommentar

VDS

O'Shea - Rio - Vida - Evra

Valencia - Carrick - Giggs - Park

Rooney

Hernandez

 

Nesten samme lag jeg håper på selv. Tipper vi får en Silva på høyreback, ettersom vi er overlegen på luftstyrke uansett. I midt hode er også Fabio/Rafael raskere enn O'Shea (håper på Fabio).

 

Så tipper jeg Park får en "fri rolle", hvor han jager ballen over hele banen, mens Rooney flyttes lenger ned på banen. Eneste jeg frykter er en hodeløs Evra skal sørge for mange overganger mot på venstre siden.

 

Nani kommer neppe til å spille på samme side som Evra i denne kampen før vi ligger under med 2-3 mål.

 

In Fergie we trust!

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Skal se finalen med en haug med venner, inkl. barcelona-supportere ( :sick: ), og derfor bygger opp barca-hatet mitt. Ny avatar nå, kansje litt barnslig, men det får være..

 

Så forresten en hel haug Første-andre-tjerde-klassinger på tur idag og satt tilfeldigvis på en benk ganske nært de da de begynte å krangle om hvor dårlig United og Barcelona var. Hadde litt lyst å joine diskusjonen, men det hadde kansje blitt litt spesi.... :ermm:

Lenke til kommentar

Skal se finalen med en haug med venner, inkl. barcelona-supportere ( :sick: ), og derfor bygger opp barca-hatet mitt. Ny avatar nå, kansje litt barnslig, men det får være..

 

Så forresten en hel haug Første-andre-tjerde-klassinger på tur idag og satt tilfeldigvis på en benk ganske nært de da de begynte å krangle om hvor dårlig United og Barcelona var. Hadde litt lyst å joine diskusjonen, men det hadde kansje blitt litt spesi.... :ermm:

 

Hvilke lag var gode da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...