Gå til innhold

CL-finale 2011: Barcelona - Man Utd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke? Det har aldri hindret noen før. Liverpool vant pga dommerene men det hindret ikke dem

 

Jeg har aldri sagt at det hindrer oss i noe som helst, men det jeg prøvde å antyde er at seieren ikke smaker like godt om vi spiller mot et redusert lag.

Jeg vil slå Barcelona fair and square og ikke basert på uheldige utenomsportslige hendelser utenfor banen. Da kan vi like gjerne spille Donald-fotball mot Brann.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er veldig fornøyd med ligatittelen, og alle United-supportere med respekt for seg selv setter #19 høyest, men jeg gruer meg veldig til denne kampen, og dere vet nok hva jeg tenker på.

 

Runkingen fra Akersgata som ingen ende vil ta, en unison enighet blant kronidiot 1 og 2, Truls Dæhlie og Esten O. Sæther om at Barcelona er tidenes udiskutabelt beste lag, hvorpå Morten P. leverer en LSD/syre-hyllest på beste Morten P-vis, og VG-Aslan som hyller Messi som tidenes beste spiller osv osv.

 

For det er ingen måte United kan vinne denne kampen på, ingen som helst måte. Jeg er så realistisk at den eneste måten United kan vinne denne kampen på, er å ha 100 % marginer med seg, på de par sjansene de vil få under kampen. Xavi kommer til å ha lekestue på midten, og jeg kan her og nå garantere MINST en kasse fra Messi.

 

Synd jeg er rimelig blakk for tiden, for hadde jeg hatt noen tusinger hadde jeg satt alt på Barca-seier. Som å stjele godteri fra en liten unge, for Barcelona-seier er 100% sikkert.

 

Skulle United etter tidenes under klare å vinne denne kampen, noe som i såfall må være på straffekonk etter 0-0 (LOL, som om vi holder buret rent mot Barca..) så blir det tidenes feiring på undertegnede. Da snakker vi tidenes feiring, en feiring som vil matche lørdag i forrige uke x10.

Endret av NightKeeper
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Først sier du at det er håpløst å heve fram Barcelona som tidenes beste lag, og så følger du opp med at det er ingen sjans i havet at Man Utd; verdens største klubb, vinnerene av Premier League; verdens beste liga, med verdensklasse spillere og manager ikke har sjans på å slå dem.

 

Klarer ikke helt å følge logikken.

Lenke til kommentar

Først sier du at det er håpløst å heve fram Barcelona som tidenes beste lag, og så følger du opp med at det er ingen sjans i havet at Man Utd; verdens største klubb, vinnerene av Premier League; verdens beste liga, med verdensklasse spillere og manager ikke har sjans på å slå dem.

 

Klarer ikke helt å følge logikken.

NK er pessimist selv foran kamper der vi er store favoritter.

Lenke til kommentar

Først sier du at det er håpløst å heve fram Barcelona som tidenes beste lag, og så følger du opp med at det er ingen sjans i havet at Man Utd; verdens største klubb, vinnerene av Premier League; verdens beste liga, med verdensklasse spillere og manager ikke har sjans på å slå dem.

 

Klarer ikke helt å følge logikken.

 

Barca er verdens beste lag, enklere blir det ikke. Det å vinne Premier League er gjerne et styrketegn, bare ikke denne sesongen.

 

Skjønner fortsatt ikke logikken?

Lenke til kommentar

ManUtd er jo ikkje sjanselause på nokon som helst måte. Barcelona er jo ikkje uslåelege, til og med Arsenal slo jo dei tidlegare i CL. Dei spelar også på bortebane, og der er dei ikkje på langt nær like gode som heime, medan ManUtd har vore fantastiske borte i CL. I tillegg er det ei cupfinale. Denne kampen er 50-50 i mine auge, i "verste" fall 51-49 til Barcelona pga Messi.

Lenke til kommentar

Først sier du at det er håpløst å heve fram Barcelona som tidenes beste lag, og så følger du opp med at det er ingen sjans i havet at Man Utd; verdens største klubb, vinnerene av Premier League; verdens beste liga, med verdensklasse spillere og manager ikke har sjans på å slå dem.

 

Klarer ikke helt å følge logikken.

NK er pessimist selv foran kamper der vi er store favoritter.

 

Nei, det er myte. Jeg er som regel realist i storkamper, og på bortebane i PL (Trenger vel ikke å nevne borteformen vår i år?)

 

Realist er ordet som sagt, United-fans som tror vi vinner til lørdagen er det bare å le av. Ingen sjans i havet. Har du 10k? Sett de på Barca? Garanterer også Messi-kasse som sagt, bare for å irritere vettet av meg siden det vil komme "tidenes beste spiller"-hyllester overalt.

Lenke til kommentar

ManUtd er jo ikkje sjanselause på nokon som helst måte.

 

De har ikke midtbanen som skal til for å slå Barca. Carrick har akkurat kommet over marerittene etter 09-finalen, før de har startet å komme tilbake. Ser ikke ut til at Fletcher vil spille heller, da han ikke er 100 % i kampform, noe som er synd, da han og Park er de eneste som burde være sikre på midten i en kamp som dette.

Lenke til kommentar

Fotball utvikler seg, slik som alle andre sporter, så da er det naturlig å tro, hvis man regner best som høyeste nivå, at det ikke er noen klassiske lag som kan måle seg med det vi har nå.

 

Jeg sier ikke at Barcelona er tidenes beste lag heller, men jeg tror Man Utd har større sjanser til å vinne enn deg. Det å vinne over 38 kamper i en hel sesong i PL, og da også med 9 poeng, framfor storbrukere som Chelsea og City, er et styrketegn. Hell, flere mente jo at Arsenal hadde hatt en god sjanse på å slå ut Barcelona om RvP ikke hadde blitt utvist, og det over 2 kamper.

 

Hvem er uansett tidenes beste lag?

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Hva som går av deg nå da. Det er forskjell på å tro vi vinner og å oppfordre folk til å sette ti tusen på Barca og Messi. Tviler på at du dekker beløpet om det ikke slår til

 

Selvfølgelig kan vi slå Barca. Barca er favouritter men en av de grunnleggende skolene i fotball er at alle kan slå alle. Og vi trenger ikke et mirakel. De er ikke så mye bedre enn oss på papiret. Vi har et samhold og en vilje i visse kamper som kan vinne oss denne kampen også. Vi har Park som kan kjempe ut en midtbane alene. Berba, Nani og Rooney som kan lage mål alene. Hernandez som trenger en ballberøring på å lage mål

 

Selvfølgelig kan vi vinne

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...