Gå til innhold

CL-finale 2011: Barcelona - Man Utd


Anbefalte innlegg

Dette er en tråd for Champions League finalen, er jo bare fint å bygge opp til kampen. Vise det de forskjellige lagene er gode på, hva de er gjort i løpet av sesongen osv.

 

Problemet er at hver gang man kommer med noe av Barcelona kommer det 4-5 stykker som sier "kjedelig", "barca filmer", "barca er oppskrytt". Så hadde håpet at man kunne unngå dette siden det ikke bidrar til noe som helst positivt.

 

Så, Itspersonal, du kan komme med en målkalvakade fra United denne sesongen, topp 10 redninger fra Van der Sar, pasningsfilm av Scholes eller noe lignende. Så får vi bygget opp denne kampen med det positive tingene fra hvert lag.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg krever banter og dritslenging jeg. Bare positiv oppbygging til en slik storkamp er uhørt. :)

 

Selfølgelig trenger det ikke bare å være positive ting. Men for at det skal bli noe diskusjon rundt finalen så kan det ikke være like ensidig som det har vært før. Diskusjonene om overspilling, filminger og üverkjedelig pasningspill har vi hørt før, og som regel er det 10 United-fans som er usaklige, mens forsøk på å diskutere fra den andre siden bare blir avist med dritt.

 

Barcelona hvilte forresten maks antall spillere i dagens kamp mot Malaga, og stilte bare med 7 mann fra a-troppen. Likevel vant de 1-3 og laget skal i alle fall være uthvilt til finalen. Spørs om de ikke har hvilt litt lenge nå, og kampformen er mulig på vei bort.

Lenke til kommentar

Bitter, innesluttet og aggresiv. Hele veien til Wembley :)

 

Skal forresten se kampen på Lille i Tr.heim, ganske sugent å måtte se den her nede i soddland. Jævla eksamener som kommer like tett som haglkorn, kommer meg verken til London eller Tromsø.

Lenke til kommentar

Barcelona vs. Manchester United

 

Hvor: Wembley Stadium, England

Når: 28. Mai 2011 kl. 20.45

TV: Viasat 4 (Viasat Sport HD)

 

Det blir spilt 90. minutter, så vinner Manchester United 1-0 i ekstraomgangene. Ellers avgjøres det på straffesparkkonkurranse. Jeg gleder meg til kampstart. Gleder du deg like mye?

 

Diskuter kampen her, tråden startet litt tidlig?

Men det er en finale, så kan vi bruke 6 dager på og diskutere kampen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...