Teipball Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Dette er en tråd for Champions League finalen, er jo bare fint å bygge opp til kampen. Vise det de forskjellige lagene er gode på, hva de er gjort i løpet av sesongen osv. Problemet er at hver gang man kommer med noe av Barcelona kommer det 4-5 stykker som sier "kjedelig", "barca filmer", "barca er oppskrytt". Så hadde håpet at man kunne unngå dette siden det ikke bidrar til noe som helst positivt. Så, Itspersonal, du kan komme med en målkalvakade fra United denne sesongen, topp 10 redninger fra Van der Sar, pasningsfilm av Scholes eller noe lignende. Så får vi bygget opp denne kampen med det positive tingene fra hvert lag. Endret 21. mai 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg krever banter og dritslenging jeg. Bare positiv oppbygging til en slik storkamp er uhørt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) "Merkelig" at det for det meste er Man Utd supportere som klager over at Barcelona spiller kjedelig fotball... #banter og drittslenging Er ikke veldig mange andre enn meg å slenge dritt til... Endret 21. mai 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Du får nok noen allierte i troll og Liverpool-fans Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg krever banter og dritslenging jeg. Bare positiv oppbygging til en slik storkamp er uhørt. Selfølgelig trenger det ikke bare å være positive ting. Men for at det skal bli noe diskusjon rundt finalen så kan det ikke være like ensidig som det har vært før. Diskusjonene om overspilling, filminger og üverkjedelig pasningspill har vi hørt før, og som regel er det 10 United-fans som er usaklige, mens forsøk på å diskutere fra den andre siden bare blir avist med dritt. Barcelona hvilte forresten maks antall spillere i dagens kamp mot Malaga, og stilte bare med 7 mann fra a-troppen. Likevel vant de 1-3 og laget skal i alle fall være uthvilt til finalen. Spørs om de ikke har hvilt litt lenge nå, og kampformen er mulig på vei bort. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Du får nok noen allierte i troll og Liverpool-fans Fyfaen så bitter og ABL du er dah 5 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Bitter, innesluttet og aggresiv. Hele veien til Wembley Skal forresten se kampen på Lille i Tr.heim, ganske sugent å måtte se den her nede i soddland. Jævla eksamener som kommer like tett som haglkorn, kommer meg verken til London eller Tromsø. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det finnes da mye bedre steder å se kampen på en Lille, er ikke det det pizzastedet tvers over gata for McDonalds Trondheim Torg?!? Three Lions f.eks. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det finnes da mye bedre steder å se kampen på en Lille, er ikke det det pizzastedet tvers over gata for McDonalds Trondheim Torg?!? Three Lions f.eks. Lille london Lenke til kommentar
VHavn Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Barcelona vs. Manchester United Hvor: Wembley Stadium, England Når: 28. Mai 2011 kl. 20.45 TV: Viasat 4 (Viasat Sport HD) Det blir spilt 90. minutter, så vinner Manchester United 1-0 i ekstraomgangene. Ellers avgjøres det på straffesparkkonkurranse. Jeg gleder meg til kampstart. Gleder du deg like mye? Diskuter kampen her, tråden startet litt tidlig? Men det er en finale, så kan vi bruke 6 dager på og diskutere kampen. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Fiks en ordentlig kamptråd da! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Feil, feil, feil. Hvorfor heter dere egentlig Manchester United, noen som egentlig vet det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Feil, feil, feil. Hvorfor heter dere egentlig Manchester United, noen som egentlig vet det? Nye eiere som endret navn og draktfarger Skulle vel markere en ny start etter de nesten gikk konk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Aha... stusser fremdeles på hvorfor valget falt på United, men det får vi ta en annen gang. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg tror ikke "united" har noen stor betydning. De ville ha et Manchester navn og City var opptatt så hvorfor ikke united. Er et intervju med sønnen ( tror jeg ) til han som foreslo det i historie videoen. Kunne sikkert fort vert noe annet Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Manchester Rovers, Manchester Albion, Manchester Town, Manchester Athletic, Manchester Wanderers, Manchester Rangers, Manchesterborough, Manchester County. Mye å ta av. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Aske kan stoppe mange fra å se finalen på Wembley. Den jævla drittøya slår til igjen. Barca drar i dag i steden for torsdag. Likevel begynner fly allerede å bli kansellert i England i dag. Blir spennende å se om de kommer seg til London eller ikke. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Synd det, men island er ikke en drittøy. Den er kjempekul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg