wil Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 jeg har Netcom å egentlig så er det ganske billig å sende SMS, men jeg hørte at det koster penger for å ta i mot SMS også, gjør det det? dvs. koster det penger å ta i mot sms fra andre? Håper på mange svar. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg mener hvertfall at jeg ikke blir belastet for og motta meldinger. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Å motta vanlige sms koster ingenting for motaker. (unntaket kan vere i visse land der dei tar betaling for motak men det er på vei ut sidan ein ikkje kan "reservere" seg mot motak av sms .) Det du tenker på er sms via gprs, noko som ein del telefonere har muligheiten for. Der vil sender og motaker dele på rekninga ( nokre øre kvar) mvh JanEirik Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 ja, det kan hende. har vanlig kontantkort å hørte at det kosta 1 kr eller 1 kr å 50 øre å motta en melding fra andre, så jeg begynte å lure litt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Hvor i alle dager har du hørt slikt fra`? mottak av mms via gprs = gratis, med mindre det er betal tjenester mottak sms, koster i statene når du er fra Norge ller fra betal tjenester. Det har ikke kostet å motta fra venner etc Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 nei, det var det jeg skjønte, men måtte bare forsikre meg om at det ikke kostet noe, ble litt i tvil når jeg hørte det. ja, det er jo vanlig sms jeg sender så det skulle vel egentlig ikke ha kostet noe heller. Takk for svarene folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå