Skavold Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Syns også den ser bedre ut, både interiør og eksteriør, men det er vel subjektivt. Interiøret ser kanskje greit ut på bilder, men så fort du setter deg inn merker du pengesparinga. Høy plastfølelse ... Eksteriørt mener jeg det er omvendt, den ser litt sedat og kjedelig ut på bilder, men tar seg veldig godt ut på veien. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Syns også den ser bedre ut, både interiør og eksteriør, men det er vel subjektivt. Interiøret ser kanskje greit ut på bilder, men så fort du setter deg inn merker du pengesparinga. Høy plastfølelse ... Eksteriørt mener jeg det er omvendt, den ser litt sedat og kjedelig ut på bilder, men tar seg veldig godt ut på veien. Det kan godt hende, da jeg ikke har sittet i en slik. Jeg har heller ikke sittet i en Mondeo, men syns fortsatt den midtkonsollen ser veldig plastikk ut. Instrumentene ser dog rimelig lekre ut: Dette er jo så klart subjektivt, men tror det er noe med layouten som gjør at jeg liker 6 foran Mondeo, hvis man ser bort fra instrumentene. Lenke til kommentar
festen Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Jeg føler at europeiske biler er langt penere innvendig sammenlignet ting som er produsert i Asia. En mulig fordel med slike biler er at de som kjører mye som regel ikke foretrekker asiatiske biler og at asiatiske biler som regel ikke har gått så mye. Endret 17. mai 2011 av festen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 rublings: Ja, layout-messig er det ingenting å utsette på Mazda 6. Ting er der du forventer at det skal være og du har god oversikt i interiøret, men som sagt; følelsen i knapper, brytere og vridere er langt under pari, samtidig som plastkvaliteten er noe som de absolutt burde kunne forbedret kraftig. Nå skal det sies at jeg ikke har vært borti Mazda 6 siden denne generasjonen ble introdusert for noen år siden, så ting kan ha bedret seg, men jeg har mine tvil ... Lenke til kommentar
festen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Jeg må virkelig si jeg syns Mazda 6 ser forferdelig stygg ut innvendig ut fra bildene som ble postet i tråden her, det ser ut som det er en taxi med de svette setene der, men smaken varierer:) Endret 18. mai 2011 av festen Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg må virkelig si jeg syns Mazda 6 ser forferdelig stygg ut innvendig ut fra bildene som ble postet i tråden her, det ser ut som det er en taxi med de svette setene der, men smaken varierer:) Sammenlignet med Audi'n du har linket til, mye bedre 1 Lenke til kommentar
festen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Sammenlignet med Audi'n du har linket til, mye bedre Jeg skal ikke hevde at den er så utrolig fin heller, men den er av de bedre når det gjelder elbiler. Det jeg ikke liker med designet på japanske og koreanske biler generelt er at det er for lite diskret. Det er alltid noe GPS greier som er helt unødvendig og noe bling bling knapper og billig plast som ødelegger alt. Et helt svart, rent design hadde vært noe. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det Audi-interiøret postet ser herlig ut ja, men det er dessverre bare et konsept. Produksjonsutgaven til nok ha et noe mer normert interiør - blant annet uten små skjermer i stedet for sidespeil ... Lenke til kommentar
festen Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Det Audi-interiøret postet ser herlig ut ja, men det er dessverre bare et konsept. Produksjonsutgaven til nok ha et noe mer normert interiør - blant annet uten små skjermer i stedet for sidespeil ... Noe jeg generelt ikke liker (og jeg vet hvorfor), er hvordan interiøret på biler generelt har blitt mer billig nå enn det var for 15 år siden. Da tenker jeg på kvaliteten på skinnet i skinninteriør. Skinn er en ganske enkel vare å beregne kvaliteten på og det er sjelden jeg har sett skinninteriør som det er noe særlig god kvalitet på. Det er rett og slett råvarekostnadene som har gått mye opp relativt til sluttprisen på bilene 3-400 % ? vs nesten ingen ting på bilen). Før mener jeg kvaliteten på skinnet du fikk på en nyere bil til 4-500 tusen var bedre. Denne konseptbilen så ut som den hadde veldig høy kvalitet på skinnet, men bildene er ikke gode nok til å vurdere det ordentlig. Jeg tror ikke det finnes biler på markedet under 500 tusen f.eks som har tilsvarende kvalitet på skinnet som toppmodellen skinnsofa fra Ikea, det igjen gjør at den vil ha skinn kan spørre seg om det er bedre å velge stoff interiør. Endret 19. mai 2011 av festen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå