CasterAnd Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 I det siste har jeg fått et par feilmeldinger i notisblokk. Feilmeldingen lyder som følger: "Prosessen kan ikke lagre filen for den brukes av en annen prosess". Feilmeldingen oppstår når jeg har tenkt til å lagre filen. Jeg bruker notisblokk for det meste til å programmere i HTML, og feilmeldingene oppstod da når jeg skulle lagre filen for å se resultatet. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Filen holdes åpen av et annet program. Får du meldingen om du lukker alle andre programmer? Endret 11. mai 2011 av Cerwell Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Off-topic: Anbefaler deg å gå over til Notepad++ Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Er ikke notepad akkurat det samme som notisblokk?! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Notepad og notisblokk er det samme, men ColdIce foreslo Notepad++. Anbefales på det sterkeste av meg også. I motsetning til den standard notepaden som følger med Windows legger Notepad++ til fargekoding og fører bl. a. linjenummer. 1 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Støttes! Notepad++ er utrolig hendig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå