skidrow Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 var å handla tv i dag, spurte selger om denne hadde motager for riks-tv, han svarte da at ja, det var det. jeg handlet og dro hjem, men når jeg søker inn kanalene finner den alle riks-tv kanalene minne, men jeg får bare de tre nrk kannalene på skjermen? ikke finner jeg noe sted å dytte inn kortet heller? er det jeg som er kav idiot her eller er jeg bare noe uviten om hva jeg driver med? hadde sett frem i mot å slippe decoderen jeg da men... er foresten denne http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/32LD450N/lg-32-lcd-tv Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Har du fått sånn rikspakke da, med antenne og sånt? Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 ja, har decoder fra riks-tv som jeg brukte på den gamle tv`n, den jeg håpet og bli kvitt nå:-) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) ... ikke finner jeg noe sted å dytte inn kortet heller? Vel, uten kort får du nok ikke inn de andre kanalene. Siden det er en TV som er godkjent av Riks-TV så må det nødvendigvis være en kortleser. Ser ut som denne ikke har kortleser, men CI slot. Du må da kjøpe en CAM. Riks-TV selger slike (kortmodul). https://www.kw.rikstv.no/Sales/Products.aspx Endret 11. mai 2011 av Hårek Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 takk, da var det løst Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 takk, da var det løst NB: Kortmodulen (CAM) må registreres hos RiksTV sammen med ditt kort- eller kundenummer for at en skal fungere sammen med kortet ditt. Kjøper du kortmodulen hos RiksTV bør de garantert klare dette, men du kan også kjøpe kortmodul hos f.eks Elkjøp, og de kan logge seg inn hos RiksTV og opprette denne koblingen. (Egentlig burde selgeren hos Elkjøp spurt deg om du ville kjøpe kortmodul og ordnet dette da du kjøpte TV-en, siden du sa du skulle bruke den med RiksTV.) Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 takk, da var det løst NB: Kortmodulen (CAM) må registreres hos RiksTV sammen med ditt kort- eller kundenummer for at en skal fungere sammen med kortet ditt. Kjøper du kortmodulen hos RiksTV bør de garantert klare dette, men du kan også kjøpe kortmodul hos f.eks Elkjøp, og de kan logge seg inn hos RiksTV og opprette denne koblingen. (Egentlig burde selgeren hos Elkjøp spurt deg om du ville kjøpe kortmodul og ordnet dette da du kjøpte TV-en, siden du sa du skulle bruke den med RiksTV.) Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Ringte RiksTV å bestiller der, da regner jeg med at de fiksa slikt. Elkjøp sa de ikke solgte slike kort deler greier, men takk for opplysningen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hvilken elkjøp var dette? Er jo helt på jordet, dette bør alle elektrosjapper ha, kunder trenger det jo . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå