Gå til innhold

[Løst] riks-tv-ny tv- forstår ingen ting egentlig

Anbefalte innlegg

var å handla tv i dag, spurte selger om denne hadde motager for riks-tv, han svarte da at ja, det var det.

jeg handlet og dro hjem, men når jeg søker inn kanalene finner den alle riks-tv kanalene minne, men jeg får bare de tre nrk kannalene på skjermen?

ikke finner jeg noe sted å dytte inn kortet heller? er det jeg som er kav idiot her eller er jeg bare noe uviten om hva jeg driver med? hadde sett frem i mot å slippe decoderen jeg da men...

er foresten denne

http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/32LD450N/lg-32-lcd-tv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... ikke finner jeg noe sted å dytte inn kortet heller?

Vel, uten kort får du nok ikke inn de andre kanalene.

Siden det er en TV som er godkjent av Riks-TV så må det nødvendigvis være en kortleser.

Ser ut som denne ikke har kortleser, men CI slot. Du må da kjøpe en CAM.

Riks-TV selger slike (kortmodul). https://www.kw.rikstv.no/Sales/Products.aspx

Endret av Hårek
Lenke til kommentar

takk, da var det løst :thumbup:

NB: Kortmodulen (CAM) må registreres hos RiksTV sammen med ditt kort- eller kundenummer for at en skal fungere sammen med kortet ditt. Kjøper du kortmodulen hos RiksTV bør de garantert klare dette, men du kan også kjøpe kortmodul hos f.eks Elkjøp, og de kan logge seg inn hos RiksTV og opprette denne koblingen. (Egentlig burde selgeren hos Elkjøp spurt deg om du ville kjøpe kortmodul og ordnet dette da du kjøpte TV-en, siden du sa du skulle bruke den med RiksTV.)

Lenke til kommentar

takk, da var det løst :thumbup:

NB: Kortmodulen (CAM) må registreres hos RiksTV sammen med ditt kort- eller kundenummer for at en skal fungere sammen med kortet ditt. Kjøper du kortmodulen hos RiksTV bør de garantert klare dette, men du kan også kjøpe kortmodul hos f.eks Elkjøp, og de kan logge seg inn hos RiksTV og opprette denne koblingen. (Egentlig burde selgeren hos Elkjøp spurt deg om du ville kjøpe kortmodul og ordnet dette da du kjøpte TV-en, siden du sa du skulle bruke den med RiksTV.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...