eirikol1 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hallo, eg er litt seint ute og tenkte eg skulle kjøpe Bad Company 2 til pc. Når eg spelar på nettet har eg minst 160 ms ping. Når eg spelar så er det to ting som er kobla til nettet, telefonen min, og min stasjonere pc, som eg spelar på, over kabel. Eg sitter då altså på ein 11-12 mb/s linje, heilt aleine. Når eg går på server browseren velger eg servere der eg har 30-40 maks ping, men når eg er i spelet hopper det opp til 160-600 ping. Det er ikkje så veldig merkbart, men enkelte gongar er det heilt ekstremt. Noken her som har ein ide å kva som kan foresake dette? eg har alltid skype i bakgrunnen, og av og til spotify. Same på mobilen. MvH - Eirik Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Pingen du ser i spillet mens du spiller inkluderer prosesseringstid i serveren så det er ikke samme tall som du ser i server-browseren. Du ser sikkert at de andre spillerne ikke nødvendighvis har drastisk mye bedre ping enn deg. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Dei har sjeldent høgare. Men laggen er ikkje slik at eg hopper rundt. Berre talet som er høg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå