mandela Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Har kun sett en håndfull med utskyvbare landskapsquerties med Android, og ingen telefoner med portrett-querty. Noen ide om det finnes slike, eller om slike telefoner har blitt annonsert i det hele tatt, uansett produsent? Tenker i retning av Palm Pre og Nokia E72 "touch and type". Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Har kun sett en håndfull med utskyvbare landskapsquerties med Android, og ingen telefoner med portrett-querty. Noen ide om det finnes slike, eller om slike telefoner har blitt annonsert i det hele tatt, uansett produsent? Tenker i retning av Palm Pre og Nokia E72 "touch and type". TaDa!! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Takk denne hadde jeg glemt, hadde vært flott med en slik telefon i facebook-fri utgave, eventuelt omprogrammerbar knapp. Endret 11. mai 2011 av mandela Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) hvis du er litt inne på rooting og denslags så kommer det nok noen ROMs som du helt sikkert kan omprogrammere facebook knappen med. Men selvfølgelig kan det også være at HTc allerede har lagt inn mulighet for å omprogramere knappen =) edit: egentlig (i mine øyne) er ikke facebook knappen noen big deal. Er du først ute etter en slik telefon er dette det (eneste?) beste valget. Endret 11. mai 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Må si at jeg liker designet til Motorola PRO og dens varianter bedre, med vertikalt lang skjerm. Samsung har også en portrett-querty, Samsung Galaxy Pro, som kanskje kommer til Norge en gang, men den har for lav skjermoppløsning. Tittet litt på oversikten til gsmarena, og det ser ut som amerikanerne er mer interessert i tastaturer enn resta. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 du kan jo høre med chess, de forhandler motorola, om de vil ta inn en pro Lenke til kommentar
AudioV Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Motorola PRO Motorola CHARM Motorola FlipOut (kona har denne, blir vel litt hybridaktig mellom landskap og portrett) Motorola SPICE XT300 Men hva er i veien med de som kommer med landskapsqwerty? Motorola Milestone 2 (Min far har denne) Motorola Backflip Motorola DEXT Selv er jeg storfornøyd med min Motorola Milestone og GameGripper Endret 12. mai 2011 av AudioV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå