caffolini Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hei! Jeg leter etter et webkamera jeg kan bruke til å ta opp vokal og gitarspilling. Noen som har noe bra tips til webkamera, med fortrinnsvis bra lydopptak? Vet at dette kanskje ikke er riktig sted å poste, men får ikke svar andre steder Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Foreslår at du tar opp med separat mikrofon og kobler jacken i lydkortet. Eller er det uaktuelt? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Webcamera har aldri bra lyd. Selv har jeg dette http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=586321 og er veldig fornøyd. Miccen er så bra du får en webcammikrofon Lenke til kommentar
Ensi Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Du vil så å si aldri bli fornøyd med lyden på en webkamera mic. Invester heller i et lydkort (som f.eks POD Studio) og spill inn direktesignalet serparat så du får ordentlig god lyd. Har gjort dette i årevis og funker hest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå