Long Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Hallo, godtfolk. Det har seg slik at min eldgamle Linksys WRT54G derper rundt og fungerer kun når den vil, så jeg tenkte at jeg kunne likegodt kjøpe en ny router for å få mer nettstabilitet. Så da trenger jeg hjelp fra dere da. - Min internetthastighet er 10/10 mbps. - Jeg har opptil ni enheter i huset som kan være tilkoblet til routeren samtidig (tre kablet og seks trådløse). Har sett på TP-LINK TL-WR1043ND 11n Gigabit Router, D-Link DIR-635 RangeBooster N 650 og NETGEAR RangeMax Dual Band Wireless-N. * Duger de til mine formål? * I såfall hvilken av de tre er best? * Er det lett å sette dem opp? * Kanskje du har forslag til bedre routere? På forhånd takk! Endret 11. mai 2011 av Long Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Overtalte fattern til å kjøpe den NetGearen du har linka til der da den han hadde stadig kutta ut når det var mye trafikk på linja. Har ikke brukt den veldig mye ettersom jeg ikke bor hjemme lenger, men jeg bor hjemme i ferier og hadde både en HTPC og PS3 kobla til den i fjor sommer. Den gamler routeren klarte så vidt å streame fra en NAS til HTPCen med tidvis lagg, men NetGearen gjorde jobben sømløst. En kompis av meg har også samme router og har 5-6 enheter tilkoblet (WiFi og kablet) og han skryter uhemmet av den. Dønn stabil og rask. Han har også lagt inn custom firmware på den og sier at etter dette ble den faktisk ennå bedre. Thumbs up fra meg hvert fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå