Populært innlegg Thitorkin Skrevet 11. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Muhammed var en snill gammel onkel som elsket alle barn i verden, spesielt sine mindreårige koner. Siden Muhammed var så snill, så er det ikke tillatt å snakke stygt om ham. Hvorfor rippe opp i detaljer som blodsutgytelser, plyndringstokt, snikmord, massakrer, slavehandel og overgrep på mindreårige? Hvorfor ikke heller fokusere på det positive, som at Muhammed var et idealmenneske, faktisk det beste mennesket som noen gang har levd og et ideal som alle gode muslimer bør etterligne, slik den gode muslimen og pasifisten Osama bin Laden er et godt eksempel på i dag. Er det rart at muslimer reagerer med voldelig pasifisme når noen trekker Muhammeds pasifisme i tvil ved å tegne ham med en bombe i turbanen? Nei, det skulle bare mangle! Alle som slenger dritt om Muhammed (fred være med ham!) er kun noen dumme og islamofobe rasister!! Muhammed er kanskje best kjent for sitt forfatterskap og da særlig for sin bestselger, fantasyboka Koranen, en frittstående oppfølger til Bibelen. Alle handlingene som er beskrevet ovenfor, må sees i lys av markedsføringen av denne boka. En sentral skikkelse i boka er, ved siden av Muhammed selv, Muhammeds gode kamerat, Allah. Jesus, som spilte en sentral rolle i de siste kapitlene av Bibelen, dukker i Koranen opp for nye sprell! Muhammed har imidlertid blitt kritisert for negativ omtale av og undertrykkelse av griser i boka. Kritikerne har omtalt dette som grisofobi og griseprat. En fredselsker som Muhammed har selvsagt mange tilhengere. Dersom man ser på de nærmeste vennene, jeg tenker da på slike som man tar en pils med, betror seg til og prater gris med, så er det vel særlig to som utmerker seg, nemlig bestekameraten Allah, samt Muhammeds eneggede tvillingbror, MacGyver. EDIT: nå er det som mangler kilde strøket ut... Endret 11. mai 2011 av Gabbe 16 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Det her skal vel heller inn på humor? Har jo ingenting med religion å gjøre, uten om navnene da ofc.. Lol MacGyver? Er du sånn 14 år og ser på det? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Haha, hvorfor ikke. Høres like bra ut som scientologi Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Trenger for all del ikke være fjorten år for å se MacGyver. Du har rett GhostViruz141. Det er jo bare navnene som har med religion å gjøre. Og alt annet han skriver. 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Alt som står skrevet er sant. 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Alt som står skrevet er sant. Kilder? Derfor han hadde en tivvlingbror som har det navnet i en film som er et amerikansk navn og at han ikke hadde noen tvillingbror? Like sant som at (det muslimene mener) Jesus ikke er Guds sønn Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Du mangler humoristisk sans. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Du mangler humoristisk sans. Tja, akkurat det jeg har prøvd å si. Humor skal til humor forumet. I religion forumet må det være mer seriøst, ja du vet hvorfor. SÅ du kan ikek klage på at jeg ikke har humoristisk sans (fordi det har jeg utrolgi mye av ) 2 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Tja, se på det som et islamkritisk innlegg med et humoristisk preg. Man kan finne kilder på mye av det Gabbe skriver, alt er ikke bare spøk. 5 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Du mangler humoristisk sans. Tja, akkurat det jeg har prøvd å si. Humor skal til humor forumet. I religion forumet må det være mer seriøst, ja du vet hvorfor. SÅ du kan ikek klage på at jeg ikke har humoristisk sans (fordi det har jeg utrolgi mye av ) Tja, se på det som et islamkritisk innlegg med et humoristisk preg. Man kan finne kilder på mye av det Gabbe skriver, alt er ikke bare spøk. Akuratt dette ^ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Du mangler humoristisk sans. Tja, akkurat det jeg har prøvd å si. Humor skal til humor forumet. I religion forumet må det være mer seriøst, ja du vet hvorfor. SÅ du kan ikek klage på at jeg ikke har humoristisk sans (fordi det har jeg utrolgi mye av ) Tja, se på det som et islamkritisk innlegg med et humoristisk preg. Man kan finne kilder på mye av det Gabbe skriver, alt er ikke bare spøk. Akuratt dette ^ Gabbe, men det sa du ikke tidligere nei...lurer på hvorfor Endret 11. mai 2011 av GhostViruz141 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 alt er ikke bare spøk. Bare se på islam . 5 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 @Ghost han skrev det og eg følte ikke for å skrive det på nytt Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg lo så kraftig av førsteinnlegget, at jeg var nær ved å hoste opp en lunge. Kudos. 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 @Ghost han skrev det og eg følte ikke for å skrive det på nytt Les igjen. Jeg sa før Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 I lys av trådens tittel finner jeg det passende å drive litt snikreklame for Halvor Tjønns siste bok: Muhammed - Slik samtiden så han. http://www.dreyersforlag.no/index.php?ID=Bok&counter=227 3 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Lol MacGyver? Er du sånn 14 år og ser på det? Ikke diss MacGyver. 6 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Lol MacGyver? Er du sånn 14 år og ser på det? Ikke diss MacGyver. Nei sry. Dessverre ødelegger bare TS rykte til MacGyver når ha nevner navnet i et humor innlegg i et mer seriøst forum.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå