WithYouFriendz Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Hei. Jeg har tenkt å kjøpe meg et capture card da det hadde vært kult å vise skillsene sine, også for resten av verden Ønsker et skjermkort med ganske god kvalitet og har sett på denne Dazzle DVC103. Jeg skal først og fremst recorde FIFA gameplay fra min xbox, da det er jeg holder på med. Har sett litt forskjellige resultater når det gjelder kvalitet og lurer på om rendring og redigering i sony vegas vil gi det hele et løft. Er nemlig eier av sony vegas også. Legger til en viderespons nederst for å vise hvor god kvalitet jeg circa er ute etter. Så da er jeg egentlig bare ute etter dine erfaringer med dette capture cardet. http://www.youtube.com/watch?v=sNWdRZgjAo4&feature=channel_video_title Og en ting til: Hvordan er det ellers når jeg skal ta opp. Må jeg spille med AV-kablene, eller kan jeg bruke komponent (rød, blå, grønn, elns)? Endret 11. mai 2011 av WithYouFriendz Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg har ikke vært borti det kortet der, men anbefaler dette: http://www.dustinhome.no/pd_5010199075.aspx Det er kanskje noe dyrere, men støtter i tillegg muligheten til å ta opp i HD (komponent), noe som det ser ut som dazzle kortet ikke kan. Kvaliteten blir som følger, og dette klippet er uredigert: Redigering vil som du sier helt klart gi filmene ett løft Angående selve tilkoblingsmulighetene så kobler du bare komponentkablene i boksen, og bruker tilsvarende ledninger (som følger med) fra boksen til TVen Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Vet du om det kan brukes til PS3 eller Wii også? Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Det jeg henviste til? Så lenge du kan bruke komponent (rød, blå, grønn - som både wii og ps3 kan) så vil dette fungere Endret 24. august 2011 av Oxidia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå