tore16 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Problemet: Jeg starter maskinen, den fyrer opp alt (ser det ut som i hvertfall) og går i ca 5 sekunder og da slå den seg av.. Deretter slår den seg på igjen automatisk for 5 sekunder også slår den seg av osv osv. Hvordan kan jeg "fikse" problemet: Har funnet ut at om jeg åpner kabinettet og ja.. trykker på plass en del av strømkablene inne i kabinettet så kan jeg få startet maskinen, men det skal ikke mye til før datamaskinen kan klikke og at den plutselig slår seg av. Hva tror dere det er ? Noen tips til hva jeg kan prøve osv. Lenke til kommentar
tore16 Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Flyttet en ram brikke og da startet maskinen. Er jeg heldig var det et av problemene.. skal si fra om datamaskinen krasjer senere. (akkurat solgt datamaskinen til bruttern så, dårlig gjort om jeg ikke ser litt på den for han ) Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Trøbbel med kjøling av CPU kanskje? Edit: For sen... Kanskje det er noe med minnet? Endret 11. mai 2011 av KoKo_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå