Nikona Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Vel, Det er umulig å gi meg noe praktisk hjelp i denne tråden. Saken er den at laptopen min streiket her om dagen. Har fått noen hint fra den om at det snart kunne skje, men jeg har jo såå bruk for den, og da tyner vi den to thr bitter end. Derfor var overraskelsen ikke så stor da skjermen lyste blått mot meg og det sto masse engelsk uforståelig over det hele. Hadde til og med lagt inn alle dokumenter og bilder på en ekstern harddisk. I tilfelle. Nå er den til reparasjon og jeg sitter her med en modell fra før krigen. (nesten, iallefall). Og hva opplever jeg? Jo, XP er MYE bedre enn Vista. Gamlingen har et mye behageligere tastatur. Den er ikke så gloheit at lårene mine blir brent. Listen kunne nok blitt lenger. Men så har jeg ikke Adobe Photoshop installert lenger. Og alle diverse passord er jo borte vekk. Over skjermen går et edderkoppnett med sort-grønne striper, for noen har prøvd luftgeværet sitt på den. Så om jeg installerte Photoshop, kan jeg ikke utnytte det likevel. Sånn. Nå fikk jeg ut litt frustrasjon. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Trakk på smilebåndet når jeg leste de to siste setningene. Hehehe, stakkars deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå